کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محله پونک کجاست؟

5 آبان 1399 ساعت 16:35

محله پونک، منطقه‌ای که روز به روز گران تر می‌شود.



به گزارش بلاغ، بنابراعلام ملک هفت، اگر نگاهی به موقعیت و نقشه پونک بیندازیم از قسمت شمالی محدود خواهد شد به بزرگراه نیایش از سمت غرب به اتوبان اشرفی اصفهانی، قسمت شرقی آن اتوبان یادگار امام و در قسمت جنوبی نیز اتوبان همت قرار گرفته است. پونک در شمال غرب شهر تهران قرار دارد.
منطقه شهرداری آن ۵ است. اگرچه قسمتی از محله پونک در قسمت ۲ شهرداری واقع شده است.
منطقه پستی پونک ۱۴ است و در حال حاضر مرداد ۹۹، سکنه این منطقه در حدود ۲۲ هزار نفر است. پیش شماره تلفن محله پونک۴۴ است.
 خرید خانه و آپارتمان در پونک
محله پونک یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین محله ‌های غرب تهران برای خرید خانه و آپارتمان و زندگیست. آب و هوای نسبتا خوبی دارد و به مراکز خرید دسترسی دارد.
بافت محله غالبا نوساز است. دسترسی محلی آسانی دارد. سطح قیمت‌ها تقریبا متوسط است. شما در حال حاضر می‌توانید ملکی را از ۱۹ تا ۲۷ میلیون برای هر مترمربع در این منطقه خریداری کنید.
رهن و اجاره آپارتمان در پونک
ما در ملک هفت پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در محله پونک را دارید این مکان‌ها را بیشتر مد نظر داشته باشید.
بلوار همیلا، میرزابابایی، مخبری، سیمون بولیوار، کمالی، سردار جنگل، فکوری، عدل و ایران‌زمین. به لحاظ تازه ساز بودن محله پونک ساخت و سازها در این محل عمدتا آپارتمانی است. آپارتمان‌های کوچک پر طرفدارتر هستند بنابراین قیمت بالاتری دارند.
به گفته ملک هفت اگر در محله پونک ساختمان قدیمی‌تری را پیدا کنید می‌توانید با قیمت مناسب‌تری آن را خریداری کنید. به طور کلی قیمت آپارتمان در این منطقه متوسط رو به بالاست.

آگهی املاک پونک
به گزارش پایگاه خبری ملک هفت برای خرید خانه در پونک متراژ خانه‌ها از حدود ۵۰ متر آغاز می‌شود تا ۱۶۰ متر و قیمت‌ها نیز بسته به متراژ و سال ساخت متفاوت است.
در محله پونک، منطقه تقاطع اشرفی و حکیم می‌توان خانه‌هایی با متراژ بالای ۱۲۰ متر یافت که نوساز است و خرداد ۹۹، قیمت آن دو میلیارد و دویست میلیون تومان برآورد شده است.
یکی از گران قیمت ترین خانه‌ها در این منطقه که از لحاظ متراژ نیز تا ۱۵۶ متر مساحت خانه‌های لوکس است مربوط به پونک بالاتر از حکیم بوده که بنای نوساز آن با این متراژ تا سه و نیم میلیارد قیمت گذاری شده است! پونک باغ فیض نیز قیمت‌های متوسط رو به بالا دارد.
یک ملک ۵۹ متری با ۲۰ سال ساخت در این منطقه ۸۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. قیمت‌های مناطق اشرفی اصفهانی و مالک اشتر نیز یکسان است و برای حدود ۵۰ متر باید قیمتی معادل یک میلیارد پرداخت کنید.
 پونک باهنر با متراژ ۹۲متر می‌توانید با قیمت‌های یک میلیارد و چهارصد خانه پیدا کنید. یا در خیابان ۲۲ بهمن خانه‌هایی با متراژ ۱۱۰ متر را با قیمت یک میلیارد و هشتصد هزار نفر است.
زندگی در محله پونک
محله پونک به لحاظ ساخت و ساز در زمره محله‌های جدید به حساب می‌آید. سکونت در این منطقه بیش‌تر در سال‌های بعد از انقلاب رشد و گسترش یافت.
 بنابراین خیابان‌ها و بلوارها و خانه‌ها و مجتمع‌ها تقریبا جدید و نوساز است. خرید آپارتمان و همچنین رهن و اجاره خانه در پونک با توجه به اطلاعات سایت ملک هفت رونق دارد زیرا به دلیل وجود امکانات در این محله سکونت از شرایط مناسبی برخوردار است.
آشنایی با محله پونک
محله پونک یکی از مناطقی است که تقریبا تازه ساز است. اشرفی اصفهانی، میرزا بابایی از خیابان‌ها و بلوارهای اصلی پونک است.
به عقیده ملک هفت بلوارهای سردار جنگل، عدل، همیلا، کمالی، چمران و المهدی از راه‌های اصلی در محله پونک است. از بهترین خیابان‌های پونک ۳۵ متری گلستان (شهید مخبری) و خیابان زیتون می‌توان برقرار کرد.
پیشینه محله پونک
جالب است بدانید این منطقه در قدیم دهی بوده در غرب تهران که باغ‌های بزرگ و توتستان‌های فراوان داشته است.
سطح زمین از گل‌های پونه پوشیده بوده و همین دلیل نام گذاری پونک روی این محل است. پونک در واقع باغی مانده نام ده پونک است.
در محله پونک هنوز که هنوز است درخت کهنسالی خودنمایی می‌کند که نشان از قدمت ۸۰۰ ساله ده سابق و محله شلوغ کنونی در غرب کلان شهر تهران است.

مسیرهای رفت و آمد در پونک
اگر خودتان را در میدان آزادی تهران فرض کنید و مقصد پونک باشد به راحتی خط ۱۰ اتوبوس تندرو را سوار می‌شوید و سرراه از دو بزرگراه محمدعلی جناح و اشرفی اصفهانی و میدان صادقیه رد می‌شوید و در ادامه به پونک می‌رسید.
امتداد آن به چهاردیواری و در نهایت به واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در شمال غرب ختم می‌شود. پایانه دیگر در شمال و غرب تهران، شما را به محله پونک می‌رساند.
مراکز خرید محله پونک
مجتمع تجاری گلستان و پاساژ تیراژه از مراکز خرید پونک است. در این مجتمع‌ها می‌توانید از برندهای معروف کفش و کیف و لباس دیدن و خرید بنمایید. میدان میوه و تره بار در بلوار کمالی و فروشگاه شهروند هم در میدان پونک است.
مراکز تفریحی پونک
 بوستان نهج‌البلاغه یکی از بوستان‌های زیبای غرب تهران در نزدیکی پونک قرار دارد.
شهربازی تیراژه هم یکی از مراکز تفریحی برای کودکان است.
پارک پرواز یکی از پارک‌های این محله است که می‌توانید از دوچرخه سواری و بازی در این پارک به همراه فرزندانتان لذت ببرید.
 


کد مطلب: 440546

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/440546/محله-پونک-کجاست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com