تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۴۰۵۴۲
مدیر مرکز بهداشت و درمان جویبار از وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: تشدید بازرسی‌ها از واحدهای تولیدی ادامه دارد.
۰
plusresetminus
جویبار در وضعیت قرمز کرونایی/ پروتکل‌های بهداشتی 50 درصد رعایت می‌شود
به گزارش بلاغ،مهدی فکوری در جلسه ستادمقابله با کرونا جویبار از وضعیت قرمز کرونا در شهرستان جویبار خبر داد.

وی بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک در شهرستان ، طبق بازرسی انجام شده در نانوایی ها ۳۰ درصد، مدارس ۹۵ درصد، سطح شهر ۵۰ درصد و در ادارات ۹۵ درصد از ماسک و لوازم بهداشتی جهت رعایت اصول و پروتکل بهداشتی استفاده می کند.

فرماندار شهرستان جویبار نیز با بیان اینکه جویبار در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد گفت: با توجه به شرایط کنونی در شهرستان جویبار و در پیش بودن فصل سرما و شیوع همزمان آنفلوانزا و بیماری ناشی از کرونا عملیات سختگیرانه تری بایستی در دور سوم بیماری کرونا گرفته شود تا شاهد افزایش تعداد بستری افراد در بیمارستان ها در این ایام نباشیم.

سید علی اسد بیان کرد: تشدید بازرسی ها از واحدهای خبازی‌، بازدید از مدارس و اجرای مانور اطلاعیه جهت اعلان رعایت پروتکل بهداشتی در سطح شهرستان اجراخواهد شد.

وی با تأکید بر تشکیل ستاد پدافند غیرعامل در وستاها اظهار کرد: ستاد پدافند غیر عامل در سطح روستاهای شهرستان جهت ساماندهی باید تشکیل شود و همچنین برگزاری جلسه با بهورزان روستاها، باشگاه ها، پایگاه ها، شوراها و دهیاران باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا جویبار تصریح کرد: کنترل و نظارت بیشتر در باشگاه های ورزشی توسط ستاد کرونا خصوصا باشگاه ورزشی بانوان جهت جلوگیری از مشکلات روحی، روانی و با نظارت بیشتر از سالن ورزشی با رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک و تعداد افراد کمتر انجام شود.

اسد با اعلام جذب ۸۳ میلیارد ریال اعتبار در بخش ارائه‌ تسهیلات کرونایی گفت: در بخش ارائه تسهیلات جهت اقشار آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا از مجموع ۸۵۲ پرونده ،تعداد ۶۷۲ پرونده تسهیلات دریافت کردند که ۷۷ درصد جذب شهرستان شد و جویبار در رتبه هفتم سطح استان قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما