کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میرجلیلی: جامعه ورزش تا از بین رفتن کرونا کنار مردم خواهد بود/ اعلام آمادگی برای همکاری با فدراسیون‍ها

5 آبان 1399 ساعت 13:55

رییس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: این آمادگی را داریم تا در فدراسیون‌ها برای ترویج فرهنگ پهلوانی کمک کنیم و بتوانیم الگوسازی انجام دهیم.


به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به اینکه جامعه ورزش در هر شرایط بحرانی به کمک مردم می‌شتابند، اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان با منش پهلوانی، در روزهای سخت و گرفتاری همچون بروز سیل، زلزله و همه گیری کرونا، در کنار مردم هستند و از هیچ کمکی برای خدمت به آسیب‌دیدگان دریغ نمی کنند. بعد از شیوع کرونا و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، ورزشکاران هم مانند سایر اقشار مردم در این امر خداپسندانه حاضر شدند. تا پایان از بین رفتن ویروس منحوس کرونا، جامعه ورزش به عنوان حامیان ولایت در این مسیر گام برمی‌دارند.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی برنامه‌های پویش همت پهلوانانه، کمک مومنانه، یادآور شد: باید بابت پوشش اخبار اقدامات خیرخواهانه ورزشکاران، قهرمانان و افتخارآفرینان کشورمان از اصحاب رسانه تشکر کنم. انصافا نقش رسانه در این اقدامات جامعه بزرگ ورزش، پررنگ است. امیدوارم شاهد این الگوسازی‌ها در همه رشته‌ها باشیم.
وی با اشاره به اینکه شهدای ورزشکار در تمامی عرصه‌ها در خدمت بودند، گفت: 5 هزار شهید ورزشکار دفاع مقدس و 135 شهید ورزشکار مدافع حرم داریم. وجود این شهدای ورزشکار در دفاع مقدس و دفاع از حرم گواه بر این است که جامعه ورزش در کنار مردم و به تبعیت از رهبر انقلاب، پای آرمان‌های نظام ایستاده است. یک زمان دفاع مقدس و یک زمان دیگر دفاع حرم آل الله که باید این را قدر بدانیم. 
میرجلیلی در خصوص برنامه‌های آینده سازمان بسیج ورزش‌ کشور خاطر نشان ساخت: ما این آمادگی را داریم تا در تمامی فدراسیون‌ها برای ترویج فرهنگ، اخلاق، معنویت و مرام پهلوانی کمک کنیم و بتوانیم الگوسازی انجام دهیم. قهرمانان اصلی ما شهدای گرانقدر هستند. ما می‌توانیم در جامعه ورزش فرهنگ و سیره شهدا را جاری کنیم. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 440516

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/440516/میرجلیلی-جامعه-ورزش-بین-رفتن-کرونا-کنار-مردم-خواهد-اعلام-آمادگی-همکاری-فدراسیون-ها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com