تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۴۸۱
شهردار رویان گفت: هیأت امنای مسجد جامع رویان در اقدامی بدون اطلاع شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان تعدادی از تصاویر بانوان بر روی سنگ قبرهای آرامستان شهر رویان را مخدوش کرد.
۰
plusresetminus
مخدوش کردن سنگ قبرهای بانوان در رویان بدون اطلاع شهرداری بود/بررسی ابعاد ماجرا در جلسه امروز
به گزارش بلاغ، عصر پنجشنبه هفته گذشته که تعدادی از شهروندان رویان برای زیارت اهل قبور و فاتحه‌خوانی بر مزار درگذشتگان خود به آرامگاه این شهر رفتند، با سنگ قبر‌های مخدوش شده‌ای مواجه شدند که تصویر روی آن با رنگ پوشانده شده و مشخص نبود چه فرد یا افرادی اقدام به حذف تصویر از روی آن‌ها کرده بودند.

پوشاندن تصویر بانوان از روی سنگ قبر‌های آرامگاه شهر رویان به صورت خودسرانه و بدون اطلاع دادن به خانواده‌های این درگذشتگان، سبب نارضایتی و انتقاد‌های تعدادی از شهروندان این شهر شد.

جعفر حسین‌زاده شهردار رویان در این باره در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه آرامستان رویان که به عنوان مزار شهدا، بقعه امام زاده و قسمتی از محوطه مسجد شهر رویان محسوب می‌شود، اظهارکرد: مدیریت آرامستان براساس عرف و ادوار گذشته با هیأت امنا مسجد جامع رویان است.

وی گفت: هیأت امنای مسجد جامع رویان در اقدامی بدون اطلاع شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان تعدادی از تصاویر بانوان بر روی سنگ قبرهای آرامستان شهر رویان را مخدوش کرد.

شهردار رویان تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان بلافاصله پس از اطلاع از موضوع از هیأت امنای شهر تقاضای پاسخ شفاف کرد که پاسخ مناسبی در این خصوص به دست ما نرسید.

این مسئول با اشاره به دعوت نامه رسمی روز شنبه و تعطیلی روز یکشنبه افزود: جلسه‌ای در روز دوشنبه(امروز 5 آبان ماه 99) با حضور اعضای  هیئت امنای مسجد شهر رویان و شورای اسلامی شهر رویان در محل شهرداری برگزار و ابعاد موضوع پیگیری می‌شود.

حسین زاده در پایان با اشاره به تلاش برای بررسی آسیب‌های مادی و معنوی هر یک از اعضای خانواده‌ها از این موضوع ، خاطرنشان کرد:  تصمیمات و اقدامات لازم برای رفع این آثار منفی و پاسخ‌گویی به مردم  گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴