تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۴۲۳
یک شبکه عبری زبان گزارش داد که رژیم صهیونیستی به دست‌یابی به جهشی در روابط با عمان با میانجی‌گری آمریکا نزدیک است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنامه‌نیوز، خبرنگار شبکه "اخبار ۱۲" تلویزیون عبری گزارش داد که اطلاعاتی مبنی بر این امر در اختیار دارد که رژیم صهیونیستی به ایجاد جهش در روابط با عمان با میانجی‌گری آمریکا نزدیک است.
این خبرنگار شنبه شب تصریح کرد که با منابع اسرائیلی صحبت کرده است و آنها این اطلاعات را تایید کرده‌ و همچنین گفته‌اند که توافق قریب الوقوعی میان سودان و رژیم صهیونیستی درمورد بازگرداندن آوارگان سودانی به کشورشان مطرح است.
این شبکه که منابع خود را عالی‌رتبه توصیف کرد، عنوان کرد، عمان که حدود یک ماه قبل از توافق صلح میان رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین استقبال کرد، به امضای توافق صلحی با تل‌آویو با نظارت آمریکا نزدیک است.
این شبکه اعلام کرد، برآوردهایی در داخل سطح سیاسی در اراضی اشغالی مبنی بر این امر وجود دارند که نزدیک‌ترین کشورها به سمت روند صلح بعد از امارات و بحرین و سودان؛ همان عمان است و طبق برآوردها، دشوار است که امضای توافق قبل از انتخابات آمریکا انجام شود، چراکه سیاست‌های مسقط در این خصوص محتاطانه است.
 
منبع: ایسنا





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲