تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۴۰۴۲۱
ايسنا : دونالد ترامپ در تجمعی در ایالت فلوریدا با کنایه صریح به سناتور کامالا هریس، نامزد معاونت جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری، با این ایده که آمریکا یک "رئیس جمهور زن سوسیالیست" داشته باشد مخالفت کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازهیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی گفت: ما قرار نیست یک کشور سوسیالیست باشیم. ما قرار نیست یک رئیس جمهور سوسیالیست، به ویژه یک رئیس جمهور سوسیالیست زن داشته باشیم. ما قرار نیست آن را داشته باشیم و با آن کنار بیاییم.
این اظهارات دونالد ترامپ در تجمعی در ایالت پنساکولا در حالی مطرح شدند که حزب جمهوریخواه آمریکا در حال اشاعه یک پیام ضدسوسیالیسم در ایالت فلوریدا بوده و امیدوار است که این کمپین با بازخورد مثبتی از سوی مهاجران لاتین تبار در این ایالت مواجه شود.
رئیس جمهور آمریکا در عین حال با حملات مکرر علیه کامالا هریس، تلاش داشت جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری را با جناح چپ حزبش مرتبط کند و در این زمینه به مواضعی که این سناتور زن ایالت کالیفرنیا در زمان نامزدی خودش برای کاخ سفید در این حزب اتخاذ کرد اشاره کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲