تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۴۱۹
مصوبه پرداخت مطالبات دوساله کارخانجات آرد توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازخبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه موضوع پرداخت مطالبات کارخانجات آرد در سال های 1397 و 1398 را برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.
هیئت وزیران در جلسه 27 مهر 1399 به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را مکلف کرد به منظور کمک به صنعت آرد و نان کشور و نیز جبران افزایش هزینه‌های آسیابانی به میزان 11 درصد قیمت آرد، نسبت به محاسبه دقیق میزان ریالی مطالبات کارخانه‌های آسیابانی بر مبنای عملکرد توزیع آرد یارانه‌ای در بازه زمانی 1 فروردین 1397 لغایت 31 خرداد 1398 اقدام و نتیجه را به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ارائه نماید.
هم چنین، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران می‌بایست تسویه حساب مطالبات مزبور را در تعیین قیمت تخصیصی برای سهمیه مصارف نانوایی و حداکثر به میزان 20 درصد کمتر از قیمت مصوب انجام خواهد داد.
مطابق این تصمیم، منابع لازم برای اجرای این تصویب‌نامه پس از تهیه گزارش حسابرسی ویژه یارانه‌ای و با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان زیان شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، تلقی و در لوایح بودجه سنواتی برای شرکت یادشده از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز نظارت بر حسن اجرای این تصویب‌نامه را به عهده دارد.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲