تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۴۰۷
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش اصلی کار و رفع مسائل در محلات محروم باید با محوریت مسجد انجام شود و ارتباط چهره به چهره با خانواده‌ها برقرار شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از علیرضا نظری ظهر امروز در بازدید از مناطق محروم شهر خمین اظهار کرد: براساس آمارها ۱۴ هزار نفر در محله فیروزآباد شهرستان خمین ساکن هستند که متاسفانه آمار اعتیاد در این منطقه ۱۸۰۰ نفر است.
وی بیان کرد: فقر مالی و فرهنگی در این محلات مشکلات جدی ایجاد کرده که آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و فرزندان طلاق در پی دارد به طوری که فقر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در هم تنیده شده است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به ترکیب و بافت برخی محلات، ریشه‌کن کردن مشکلات امری دشوار و با موانع بسیاری مواجه خواهد شد.
نظری با اشاره به اهمیت تعامل مسوولان در راستای رفع مشکلات، خاطرنشان کرد: بخش اصلی کار و رفع مسائل در محلات باید با محوریت مسجد انجام شود و ارتباط چهره به چهره با خانواده‌ها برقرار شود.
وی بیان کرد: نهادهای خدمات‌رسانی مانند کمیته امداد و بهزیستی باید حداکثر ظرفیت خود را برای دستگیری بکار گرفته و گام بعدی به منظور توانمندسازی این افراد تلاش و اعتبارات لازم در این زمینه تامین شود.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به بافت ضعیف شهری و روستاها در دستور کار بوده و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه مشارکت کنند.
نظری با اشاره به پیگیری وضعیت توزیع کنندگان مواد مخدر در محلات آسیب پذیر، گفت: تجربیات سال‌های گذشته نشان داده که در برخورد با معتادان زندان و اعدام پاسخگو نیست و باید طرح‌های دیگری را اجرایی کرد.
وی بیان کرد: تقویت بودجه آبفا در دستور کار بوده و اعتبارات مورد نیاز در حال پیگیری است تا مشکلات روستایی نیز برطرف شود؛ در زمینه مجوز ساخت‌ها و صدور پروانه نیز اقدامات جدی در حال انجام است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی پتروشیمی در موضوع اعتبارات شهرداری خمین اتفاقات مطلوبی و در راستای رفع بیکاری نیز اقداماتی انجام شود.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴