تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۴۰۳۹۴
فصلنامه خانوادگی سلمی که از نشریات مرکز رشد بانوان دانشگاه امام صادق علیه السلام است در شماره هشتم خود، پرونده ویژه ای را برای کرونا و خانواده ها تهیه کرده و با عنوان "آرام جان" گردآوری نموده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازفصلنامه خانوادگی سلمی که از نشریات مرکز رشد بانوان دانشگاه امام صادق علیه السلام است در شماره هشتم خود، پرونده ویژه ای را برای کرونا و خانواده ها تهیه کرده و با عنوان "آرام جان" گردآوری نموده است.در این پرونده با نوشته ها و مصاحبه های مختلف ، به ایده ها، تجربه ها و توصیه‌هایی اشاره نموده تا در این ایام کرونائی خانواده‌ها، راه‌های دستیابی به آرامش را یاد بگیرند و مرور کنند.از جمله ،در همین پرونده، "آرامش در زندگی مشترک" را از زبان حجت الاسلام عباسی ولدی می خوانیم. همچنین "در کدام خانه باید ماند؟" نوشته‌ای راهگشا برای روزهای " در خانه بمانیم" را پیش چشمان مخاطب قرار می‌دهد.
"قهرمان‌های پوشالی" عنوان بخشی است که به انگاره‌سازی انیمیشن‌های غربی در ساخت قهرمان دروغین برای بچه های مشرق زمین می‌پردازد.
در قسمت دیگری ذیل عنوان "کیمیا"،توصیه های بهداشتی و درمانی مورد نیاز خانواده ها را طرح می‌کند.در "دنده عقب" که موضوعات تاریخی را بررسی می کند به سرنوشت پر از تباهی "کلاهی"،عامل منافق انفجار حزب جمهوری اسلامی پرداخته می‌شود. در صفحه "قند و عسل"، شیوه های تربیتی ومهارت آموزی کودکان را مورد توجه قرار داده و به خانواده ها در این حوزه پراهمیت،مشاوره می‌دهد. همچنین،چگونگی درست کردن "رز کاغذی" در بخش ترمه نشریه، به بانوان هنرمند آموزش داده شده است.
در بخش معرفی کتاب هم ، کتاب "هنر رضایت از زندگی" نوشته حاج آقای پسندیده برای کتابخوانان توضیح داده شده است.بخش های خواندنی دیگری هم در نشریه به تناسب نیاز خانواده ایرانی تدارک دیده شده است.
فصلنامه "سلمی" را می توانید از فروشگاه اینترنتی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام به آدرس https://rushda.ir/?p=8101 تهیه بفرمائید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲