کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همراهی خوبی فعالان گردشگری در مازندران/میزان پذیریش واحدهای گردشگران همچنان 50 درصد است

4 آبان 1399 ساعت 18:50

معاون گردشگری اداه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: درحال حاضر واحدهای گردشگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت 50درصدی درحال ارائه خدمات به گردشگران هستند.


به گزارش بلاغ به نقل ازمهران حسنی درباره بحث گردشگری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری درباره وضعیت حضور مسافران در استان اظهار کرد: در حال حاضر در ایام غیرپیک سفر هستیم ولی بحث کرونا بحث سفر را در ایام پیک تحت الشعاع قرار داد.
وی افزود: در حال حاضر واحدهای گردشگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت ۵۰ درصدی درحال ارائه خدمات به گردشگران هستند.
معاون گردشگری اداه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه گردشگری صنعت مهمی در استان مازندران است، تصریح کرد: در حال حاضر فشار سنگینی روی صاحبان، سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران تأسیسات گردشگری احساس می‌شود.
حسنی خاطرنشان کرد: باوجود مشکلات و تنگناهای مالی اما در ایم کرونایی شاهد همراهی خوبی فعالان بخش گردشگری بودیم که نشان‌دهنده درک صحیح  و درست آنان، از وضعیت کنونی دارد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با شکست ویروس کرونا بتوانیم میزبانی کاملی از مسافران را داشته باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 440392

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/440392/همراهی-خوبی-فعالان-گردشگری-مازندران-میزان-پذیریش-واحدهای-گردشگران-همچنان-50-درصد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com