تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۴۴۰۳۹۰
«آرنولد شوارتزنگر» پس از جراحی قلب برای تعویض دریچه آئورت، با شرایط نرمال از اتاق عمل خارج شد. این دومین بار است که در دو سال گذشته جراحی قلب می کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازورایتی، «آرنولد شوارتزنگر» پس از جراحی قلب برای تعویض دریچه آئورت، با شرایط نرمال از اتاق عمل خارج شد. این دومین بار است که در دو سال گذشته جراحی قلب می کند.

 
این هنرپیشه و سیاستمدار ۷۳ ساله بعد از ظهر جمعه با عکسی از تخت بیمارستان که در توییتر منتشر کرد، بهبود خود را اعلام و خاطرنشان کرد که پس از عمل در خیابان های کلیولند قدم خواهد زد. وی زمان جراحی را اعلام نکرد.
شوارتزنگر گفت: با تشکر از تیم در کلینیک کلیولند، من یک دریچه آئورت جدید دارم که می تواند همراه با دریچه ریوی جدیدم هماهنگ باشد. من احساس فوق العاده ای دارم و در خیابان های کلیولند قدم خواهم زد و از مجسمه های شگفت انگیز لذت خواهم برد. از همه پزشکان و پرستاران تیم جراحی ام متشکرم!

 
در سال ۲۰۱۸، شوارتزنگر در مرکز پزشکی «سدارز سینایی»«Cedars-Sinai» در لس آنجلس تحت عمل جراحی قرار گرفت تا یک دریچه ریوی را که در اصل در سال ۱۹۹۷ به دلیل نقص مادرزادی قلب تغییر کرده بود، جایگزین کند.
در آن زمان سخنگوی وی گفت که دریچه تعویضی در سال ۱۹۹۷ هرگز دائمی نبوده و باعث طول عمر بیشتر نخواهد شد.

 
شوارتزنگر در سال ۲۰۱۸ بلافاصله پس از اینکه به هوش آمد، جمله معروف شخصیت «ترمیناتور» را گفت: «من برگشتم.»
شوارتزنگر که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ به عنوان فرماندار کالیفرنیا خدمت می کرد متعاقباً به ششمین فیلم از مجموعه «ترمیناتور(نابودگر): سرنوشت تاریک» بازگشت که سال گذشته اکران شد و ۲۶۱ میلیون دلار از گیشه در سراسر جهان فروش داشت.

 
شوارتزنگر هنگامی که فرماندار شد، حرفه بازیگری خود را متوقف کرد.
او در سال ۲۰۱۵ برای نقش آفرینی در سه گانه «Expendables»(بی مصرف ها) در نقش «ترنچ» و سپس در «ترمیناتور جنسیس» «آخرین ایستاده» «کشتن گانتر» و «عواقب» به صحنه سینما بازگشت.

 
شوارتزنگر در ماه آگوست اعلام کرد که قصد دارد در یک سریال جاسوسی با قسمت های یک ساعته برای تلویزیون «Skydance» بازی کند و تهیه کنندگی کند.

 
آرنولد آلویس شوارتزنگر (Arnold Alois Schwarzenegger) زاده ۳۰ جولای ۱۹۴۷ مدل، تاجر، سیاستمدار، بازیگر، فعال محیط زیست، ورزشکار و بدن‌ساز اتریشی آمریکایی و برنده جایزه «گلدن گلوب» بازیگری است. او رکورد دار ۷ بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا است و پس از لی هینی و رونی کلمن بیشترین تعداد قهرمانی در این رقابت‌ها را داراست. وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است. او پیش از این‌ها در سمت ریاست شورای ریاست جمهوری در تناسب اندام و ورزش در زمان جرج بوش بوده‌ است. او در سال ۲۰۰۶ به عنوان محبوب‌ترین سیاست‌مدار سال انتخاب شد. مجله تایم درلیستی با عنوان تایم ۱۰۰ او را دو بار در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ در فهرست صد شخصیت تأثیرگذار و بانفوذ جهان قرار داد.







بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲