تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۴۰۳۷۵
در پی اعلام عادی‌سازی روابط میان خارطوم و تل‌آویو، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از سفر قریب‌الوقوع یک هیأت سودانی به فلسطین اشغالی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«ایلی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از سفر قریب‌الوقوع یک هیأت سودانی به تل‌آویو خبر داد.
کوهن در گفت‌وگو با روزنامه «السودانی» تصریح کرد: یک هیأت از سودان به زودی به تل‌آویو سفر خواهد کرد و پس از آن شخص وی در رأس یک هیأت اسرائیلی به به خارطوم خواهد رفت.
«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز، در پی توافق عادی‌سازی روابط خارطوم با تل‌آویو، شب گذشته از سفر قریب‌الوقوع یک هیأت اسرائیلی به سودان طی روزهای آتی خبر داد.
روز جمعه گذشته (۲۳ اکتبر)، آمریکا، رژیم صهیونیستی و سودان در بیانیه مشترکی از دستیابی خارطوم و تل‌آویو به توافق عادی‌سازی روابط بین این دو طرف خبر دادند.
در این بیانیه آمده است که این توافق بر برقراری روابط اقتصادی و تجاری بین خارطوم و تل‌آویو و تمرکز بر بخش کشاورزی تأکید دارد. سودان پس از امارات و بحرین سومین کشوری است که طی دو ماه گذشته به سازش با رژیم صهیونیستی روی آورده است. مقامات بلند پایه صهیونیست از جمله رئیس موساد و افراد صهیونیست نزدیک به ولی‌عهد سعودی نیز طی این مدت گفته‌اند که عربستان سعودی نیز تمایل به عادی‌سازی روابط با تل آویو دارد، ولی از پیامدهای آن می‌ترسد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴