تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۴۰۳۳۵
شهید صمد مومنی در وصیت‌نامه خود آورده است: دانشجویان و دانش آموزان از آنچه مى آموزید براى خدمت به جامعه استفاده کرده و سعی کنید که برای توحیدی شدن جامعه قدم بردارید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید صمد مومنی:
بسم الله الرحمن الرحیم
با درود و سلام خدمت آقا امام زمان (عج )و نایب آن حضرت؛ امید است که در آینده‌اى نزدیک جنگ این دو کشور با پیروزى نیروى حق توسط رزمندگان با وفاى امام و یارى حق پایان پذیرد.
هدف از نوشتن این چند خط این بود که حقى که به گردن بنده بود ادا کنم؛ مادر و پدر عزیزم که براى سعادت و خوشبختى ما زحمت زیادمتحمل شدید و احساس خستگى نکردید حلالم کنید.  بدانید که تنها  افتخار انسان داشتن ثروت و ریاست دنیوى نیست و چه افتخار و سربلندى براى شما که فرزند خود را در راه خدا تقدیم کرده‌اید.
سفارش بنده به همه شما این است که اخلاق و رفتار شما طورى نباشد که دشمن شاد شود و دیگر اینکه چیزى که مى تواند روح مرا آرامش بخشد آن است که دعا کنید که خداوند گناهان بى شمار مرا بخشاید و تنها طلب مغفرت کنید.
من به عقیده و بینش صحیح این راه را انتخاب کردم نه از روى هوا و هوس . سفارش دیگرم به دوستان و عزیزانى  است که در مدرسه و یا دانشگاه مشغول تحصیل علم و آموختن آن هستند آن است که در کنار درسى  که فرا مى‌گیرید حتما تقوا را در کنار فراگیری دانش حفظ کنید زیرا کاخ دانش اگر همه از سنگ و از پولاد باشد ولی ایمان وجود نداشته باشد این کاخ پی و بنیان قوی ندارد و فرو می‌ریزد. از آنچه مى آموزید براى خدمت به جامعه استفاده کنید و سعی کنید که برای توحیدی شدن جامعه قدم بردارید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴