تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۴۰۳۰۳
بسیج اساتید دانشگاه آزاد استان تهران طی بیانیه‌ای درباره شهادت شهید امر به معروف و ناهی از منکر اعلام کرد: باید ضمن دفاع از این مدافعان حریم ارزش‌ها و انسانیت، با افراد شرور و هنجارشکن برخورد قاطع شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران طی بیانیه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت شهادت محمد محمدی شهید امر به معروف و ناهی از منکر اعلام کرد: حکومت ایرانی باید ضمن دفاع از این مدافعان حریم ارزش‌ها و انسانیت، با افراد شرور و هنجارشکن که حریم جامعه اسلامی را آلوده و ناامن می‌سازند برخورد قاطع شود.
در ابتدای این بیانیه آمده است. . امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار بزرگ اسلامی و یک تکلیف شرعی و دینی است که برای حفظ سلامت و پایداری جامعه بر آن تاکید شده است که هم تک تک افراد به صورت فردی و هم حکومت اسلامی موظف به اجرای آن هستند. وظیفه حکومت اسلامی انست که از آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت نماید.

اساتید بسیجی در ادامه نامه خود تاکید کردند: در زمانی که ایران اسلامی در شرایط دشوار اقتصادی به سر می برد شاهد برخی هنجارشکنی‌ها از سوی افرادی شرور و معلوم الحال در جامعه هستیم. همگان واقفند که دشمنان ما پیش و بیش از تحریم اقتصادی سالهاست با تهاجم و شبیخون فرهنگی، ارزش‌های جامعه ما را مورد هدف قرار داده و با ابزارهای شیطانی خود به دنبال از بین بردن حیا و غیرت دینی در جامعه اسلامی هستند؛ تا به زعم خویش ایران مقتدر را از درون تهی نمایند.

در این نامه تاکید شده داست: در این میان انسان‌های متدین، انقلابی و باغیرتی هستند که با احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی و وظیفه شرعی و دینی، به عنوان مدافعان حریم جامعه اسلامی به وظیفه خود عمل نموده و به امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند وگاه توسط افراد فاسد و شرور مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و تا مرز شهادت به پیش می‌روند. خبر شهادت آقای محمد محمدی جوان مومن و غیور هیاتی که در حال دفاع از ناموس هم وطنان خود مورد ضربه قرار گرفت و به شهادت رسید قلوب مومنین را به دردآورد.

اساتید بسیجی دانشگاه آزاد در ادامه این نامه با انتقاد از زیر سوال بردن شهادت شهیدمحمدی توسط روزنامه ارگان رسمی شهرداری تهران یادآور شدند: ما به عنوان اساتید بسیجی دانشگاه ازاداسلامی، ضمن محکوم کردن این اقدام رذیلانه، از دستگاه‌های امنیتی و قضایی درخواست بررسی و مجازات عاملان عامد این نحوه انتشار را داریم. صرف عذرخواهی روزنامه همشهری از امت حزب اله و خانواده این شهید عزیز کافی نیست.

در پایان این نامه آمده است: حکومت اسلامی نیز باید ضمن دفاع از این مدافعان حریم ارزش‌ها و انسانیت و عذرخواهی از خانواده داغدار ومحترم شهید، با افراد شرور و هنجارشکن که حریم جامعه اسلامی را آلوده و ناامن می‌سازند برخورد قاطع نمایند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷