تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۴۰۳۰۱
سرپرست شرکت گاز لرستان از انجام طرح بهینه سازی و اصلاح موتور خانه‌های منازل و صنعتی خبر داد و گفت: شرکت ملی گاز برای اصلاح هر کدام از این موتورخانه‌ها مبلغ ده میلیون و 800 هزار تومان به مردم پرداخت می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکرم گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در خرم‌آباد، اظهار داشت: طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌های منازل مسکونی و صنعتی از 23 مهرماه امسال به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح می‌تواند صرفه جویی زیادی در مصرف گاز در لرستان ایجاد کند، افزود: در این طرح مردم می‌توانند با تنظیم مشعل موتورخانه، استفاده از رسوب گیرهای مغناطیسی و عایق کاری موتورخانه در این طرح شرکت کنند.
سرپرست شرکت گاز لرستان بیان کرد: شرکت ملی گاز برای اصلاح هر کدام از این موتورخانه‌ها مبلغ ده میلیون و 800 هزار تومان هزینه می‌کند همچنین در این طرح از وسایل ایرانی در راستای حمایت از تولید داخل استفاده می‌شود.
گودرزی با اشاره به اینکه برای ثبت‌نام مردم در این طرح در تمام شهرستان‌های استان فراخوان داده‌ایم ، تصریح کرد: بر اساس اعلام آمادگی مردم ناظران شرکت گاز در محل حضور پیدا می‌کنند و ایرادات آن را مشخص کرده سپس تعمیرکاران اقدام به تعمیر و اصلاح موتورخانه می‌کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲