تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۴۴۰۲۵۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعمال 13 محدودیت کرونایی در شهرهای قرمز و شرایط خاص در مکان‌های متفاوت خبر داد.
۰
plusresetminus
اعمال 13 محدودیت کرونایی در مازندران/717 بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند
سیدعباس موسوی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: 13 محدودیت کرونایی در شهرهای قرمز و شرایط خاص در بخش‌های مختلف استان اعمال می‌شود.

وی برگزاری هرگونه مراسم را ممنوع اعلام کرد و افزود: فعالیت آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه های ورزشی، تالارهای پذیرایی ممنوع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه این محدویت‌ها تا هفته آینده در استان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند مجبوریم وارد فاز اعمال محدویت‌ها شویم.

این مسئول ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 104 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند.

موسوی بیان کرد: طی همین مدت تعداد 68 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی اظهار کرد: هم اکنون 717 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی کل استان بستری هستند که از این تعداد 170 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با درخواست از مردم استان مبنی بر اجتناب از برگزاری هرگونه تجمعات و مواردی از این قبیل خواستار به حداقل رساندن سفرهای درون شهری و بازدیدهای خانوادگی شد و گفت: مردم باید بدانند که با حضورشان در تجمعات خانوادگی و فامیلی می‌توانند میزان انتشار و ابتلاء به بیماری را گسترش دهند.

موسوی تنها راه کنترل این وضعیت را افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده بیشتر از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط همه آحاد جامعه برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲