تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۴۴۰۲۳۴
مهروز ساعی، خواهر هادی ساعی و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه ا به عنوان مدیر فنی تیم تکواندوی فتح البرز انتخاب شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمهروز خواهر هادی ساعی قهرمان تکواندوی جهان است که به عنوان مدیر فنی تیم تکواندوی فتح بانوان البرز معرفی شد، پیش از این هادی ساعی به عنوان مشاور عالی این باشگاه منصوب شده بود.
فتح البرز سال گذشته در لیگ بانوان عنوان قهرمانی را به صورت مشترک با تیم لوازم خانگی کن به دست آورد.
گفتنی است که مهروز ساعی دارنده نشان برنز بازیهای آسیایی بعد از چند سال دوری از فعالیت در تکواندو حالا با عنوان مدیر فنی یک تیم لیگ برتری به این رشته برگشته است. مهروز ساعی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه موفق به کسب مدال برنز شد، با پیشنهاد فاطمه نورملکی سرمربی تیم فتح صدر البرز و موافقت کمیته فنی این باشگاه به عنوان مدیر فنی صدر البرز را در لیگ برتر همراهی خواهد کرد.
ساعی قرار است در کنار تیم بزرگسالان فتح که عنوان قهرمانی دوره قبل را در اختیار دارد، به کادر فنی این تیم برای تکرار عنوان قهرمانی کمک کند.
خبر دیگر در مورد تیم فتح صدر البرز اینکه، کمیته فنی این تیم این روزها در تلاش برای جذب تکواندوکاران مورد نظر خود برای حضور در لیگ برتر مردان می‌باشند. با توجه به اینکه اغلب تیم‌ها تاکنون با تکواندوکاران خود برای حضور در فصل جدید قرارداد بسته‌اند، کار این تیم برای حضور در جمع مدعیان سخت به نظر می‌رسد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما