تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۲۳۱
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: پایگاه بسیج، بسیجیان، فضای مجازی، سمن‌ها و پویش‌ها ظرفیت بسیار خوبی در راستای مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از عبدالقدیر کریمی شامگاه جمعه در بازدید از دبیرخانه ستاد مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) دو افزایش مجالس و مراسمات شادی و عروسی باز است با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی نظارت بیشتری بر اینگونه برنامه‌ها شود.
وی با اشاره به افزایش تعداد بستری‌شدگان بیماران کرونایی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به آمار ارائه شده توسط مرکز بهداشت شهرستان تعداد افراد بستری شده در حوزه بیماری کرونا ۸۶ نفر است که این آمار نشان‌دهنده سیر صعودی بستری‌شدگان در شهرستان است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر لزوم حساس سازی مردم شهرستان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: نیاز است همه دستگاه‌ها به ویژه خبرنگاران، رسانه ها، فضای مجازی و حتی اطلاع‌رسانی از طریق بلندگو در سطح شهرستان مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک اقدام نمایند.
وی با اشاره به همکاری مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس در پیک اول شیوع این بیماری خاطرنشان کرد: در پیک اول و دوم شیوع ویروس کرونا زدن ماسک در تجمع‌های و سطح شهر در بین مردم به صورت یک فرهنگ نهادینه شده و این امر سبب شد تا آمار مبتلایان به این بیماری تا حدود زیادی کاهش پیدا کند.
کریمی گفت: از همه ظرفیت‌های موجود شهرستان در راستای مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا استفاده کرده تا سلامت شهروندان تامین شود.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷