تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۴۰۲۲۶
ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: نیمه نخست امسال 571 هزار و 817تن کالا از گمرکات استان آذربایجان غربی به خارج از کشور صادر شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازتوحید آذربد در گفت وگو با خبرنگار در ارومیه اظهار داشت: در ۶ ماه نخست سال 99 صادرات استان571 هزار و 817 تن به ارزش 998 میلیون دلار بوده است که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 697 هزار و 536 تن به ارزش 899 میلیون دلار بود.
وی اعلام کرد: میزان صادرات استان طی سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزنی 18 درصد کاهش و از نظر ارزش دلاری  11 درصد رشد نشان می دهد.
ناظر گمرکات آذربایجان غربی خروجی صادرات سایر گمرکات از گمرکات استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: میزان خروجی صادرات سایر گمرکات از گمرکات استان 2میلیون و 108 هزار و 487 تن به ارزش 4 هزار و 676 میلیون دلار بود.
آذربد ادامه داد: امسال از بازارچه های مرزی استان 57 هزار و 817 کالا به ارزش 998 میلیون و 104 هزار و 658 میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴