کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوبت‌دهی تعویض پلاک خودرو در بهبهان اینترنتی می‌شود

3 آبان 1399 ساعت 15:10

رئیس پلیس راهور بهبهان گفت: جهت رفاه حال شهروندان و منظم کردن نوبت‌دهی مرکز خدمات تعویض پلاک با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی نوبت‌دهی در این مرکز بصورت اینترنتی خواهد شد.


به گزارش بلاغ مدتی است تعویض پلاک خودرو در بهبهان مطالبه اصلی شهروندان به حساب می‌آید.
بعد از گذشت چندین ماه که هیچ گونه مرکز خدمات‌دهی تعویض پلاک خودرو در بهبهان فعالیت نداشته و با راه اندازی مرکز جدید جهت انجام این خدمات، هنوز با وجود برخی مشکلات مردم از وضع موجود ناراضی هستند.
یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بعد از ماه‌ها انتظار برای باز نمودن مرکز تعویض پلاک در بهبهان و هجوم تعداد زیادی مراجعه کننده جهت تعویض پلاک خودرو این مرکز تازه راه اندازی شده توان پاسخگویی مراجعین را ندارد.
وی افزود: سه روز است که از ساعت ۶ صبح به مرکز تعویض پلاک مراجعه میکنم اما متاسفانه هنوز موفق به تعویض پلاک خودرو نشده‌ام.
این شهروند ادامه داد: با وجود ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسؤولین باید اقدامی جهت رفع این مشکلات انجام بدهند.
یکی دیگر از شهروندان بهبهانی در گفتگو با خبرنگار فارس بیان کرد: چندین ماه است خودرویی خریداری نموده‌ام ولی تاکنون موفق به تعویض پلاک آن نشده‌ام.
این شهروند اذعان کرد: در زمان نبود مرکز تعویض پلاک بعلت مسافت طولانی تا مرکز استان و شیوع ویروس کرونا قادر به انجام این امر نبودم، و حالا با راه‌اندازی این مرکز تعویض پلاک بعلت مراجعه تعداد زیاد هنوز موفق به تعویض پلاک خودرو نشده‌ام.
بزودی نوبت دهی اینترنتی راه اندازی  می شود
سرهنگ رعنایی رئیس پلیس راهور بهبهان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه مدتی در شهرستان بهبهان مرکز خدمات‌دهی تعویض پلاک خودرو فعالیت نداشته این امر موجب گردیده تعداد زیادی از شهروندان در این خصوص با مشکل مواجه شوند و گله‌مند باشند‌.
رئیس راهور شهرستان بهبهان افزود: با وجود برخی محدودیت‌ها از قبیل عدم افزایش تعداد مراکز خدمات‌دهی تعویض پلاک خودرو و از سوی دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا این مرکز روزانه می‌تواند تعداد محدودی خدمات ارائه بدهد.
سرهنگ رعنایی تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروندان و منظم کردن نوبت‌دهی مرکز خدمات تعویض پلاک با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی نوبت‌دهی در این مرکز بصورت اینترنتی خواهد شد.
ضابطه‌مند کردن نوبت دهی تعویض پلاک خودرو
گلایه اصلی شهروندان نبود نوبت‌دهی شفاف و ضابطه‌مند است
و این انتظار از مسؤولین امر وجود دارد که موضوع را هر چه سریعتر جهت رفع معضل ساماندهی و اقدامات لازم را جهت کسب رضایت شهروندان انجام دهند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 440220

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/440220/نوبت-دهی-تعویض-پلاک-خودرو-بهبهان-اینترنتی-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com