تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۴۰۲۱۶
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: در شرایط بحرانی کرونا در یک تالار عروسی در کوهین، جشن عروسی با تعداد زیادی از مهمانان برگزار شده است و در بسیاری از خیابان‌های قزوین نیز رفتار مردم کاملاً عادی است و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمنوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی در هفته چهارم اظهار داشت: بر اساس مجوز اخذ شده از وزارت کشور و بهداشت و درمان از امروز (شنبه) محدودیت‌ها همچنان ادامه خواهد شد.
وی افزود: کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها، آموزشگاه های عالی و فنی و حرفه‌ای به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: تالارها با ۳۰درصد ظرفیت قادر به ادامه فعالیت خواهند بود، رستوران‌ها و فست فودها نیز به صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند.
حبیبی گفت: فعالیت سالن‌های ورزشی به ازای هر ۱۰ متر مربع یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع می‌باشد.
 وی خاطرنشان کرد: افراد در آرامستان ها صرفاً برای تدفین بستگان درجه یک به تعداد بیست نفر می‌توانند حضور داشته باشند.
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با گلایه از مردم اظهار داشت: در این شرایط بحرانی در یک تالار در کوهین، جشن عروسی با تعداد زیادی از مهمانان برگزار شده است و در بسیاری از خیابان‌های قزوین نیز رفتار مردم کاملاً عادی است و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود.
وی با شاره به این که در صورت اختصاص تمام تخت‌های بیمارستانی استان به بیماران کرونایی این بیماری کنترل نمی‌شود افزود: تنها راه مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲