نماینده ولی فقیه در مازندران:

تحریف حقایق انقلاب یک خطر جدی است

تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۴۰۱۷۰
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تحریف حقایق انقلاب یک خطر جدی است، گفت: دفاع مقدس و دفاع حرم موضوعاتی است که دشمنان قصد تحریف آن را دارند.
۰
plusresetminus
تحریف حقایق انقلاب یک خطر جدی است
به گزارش بلاغ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد:
زحمات سربازان حوزه امنیت تشکر می‌کنیم، به‌خصوص اینکه در مراسم تشییع پنج شهید بازگشته از خان‌طومان در حفظ نظم اجتماعی و تامین امنیت زحمات فراوانی کشیدند.

وی با اشاره به اینکه تحریف حقایق انقلاب یک خطر جدی است، تصریح کرد: دفاع مقدس و دفاع حرم موضوعاتی است که دشمنان قصد تحریف آن را دارند، تحریف یک خطر جدی است، در این روزها که دشمن در کنار هجمه فرهنگی و اعتقادی تمام توان خودش را روی فشار اقتصادی گذاشته است.

امام جمعه ساری افزود: الان که دشمن روی فشار اقتصادی دست گذاشته و با ناکارآمدی برخی مدیران این فشار مضاعف شده شاهد بخشی از تحاریف هم هستیم و به دنبال این هستند که علمای شیعه را تکفیری معرفی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که بگویند اسلام انقلاب مصداق اسلام واقعی نیست و اسلام جعلی است.

محمدی لائینی با اعلام اینکه جریان انقلاب باید زنده باشد و تحریف‌ها را با منطق و استدلال پاسخ دهد، گفت: نباید ساکت باشیم و هم باید مواظبت کنیم فضا متشنج نشود و وحدت از بین نرود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: عدم نظارت در حوزه نرخ و قیمت‌ها دل‌نگرانی مردم است این فشارها خواسته دشمن است، در این شرایط می‌بینم از روی نادانی یا بی‌بصیرتی حرفهای زده می‌شود که مصداق همان تحریف است.

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با تشکر از کسانی که از این قشر حمایت می‌کنند، اظهار کرد: ما با تمام تلاش در راه عمل به فرمان مقام معظم رهبری در سطح استان گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴