تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۱۶۳
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بیش از 70 تیم ورزشی تحت پوشش باشگاه سپاهان در 30 رشته ورزشی در بخش مردان و بانوان هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدرضا ساکت در گفت‌و‌گویی تلوزیونی اظهار داشت: تاریخ بلند سپاهان با عشق مردم اصفهان عجین شده است و دوم آبان روز سپاهان را به همه طلایی‌دلان تبریک می‌گویم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: در دوم آبان ۱۳۸۶ باشگاه سپاهان به عنوان اولین و تنها باشگاه ایرانی سند حضور در جام باشگاه‌های جهان را دریافت کرد و در کنار باشگاه‌های بزرگ و معتبر دنیا در مسابقات حضور داشت و این سند افتخار به نام سپاهان رقم خورده است.
وی در ادامه بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه در خط مقدم تلاش برای اقتصاد کشور، باشگاه سپاهان را زیر پوشش گرفته است و تلاش دارد در زمینه پرورش استعداد و ایجاد شور و نشاط در جامعه قدم بردارد.
ساکت همچنین تصریح کرد: باشگاه تلاش می‌کند با پرورش استعدادها و حضور قدرتمند در رشته‌های مختلف نام سپاهان را افتخارآفرین کند؛ گره کور ورزشگاه نقش‌جهان باز شد و فولاد مبارکه این مجموعه را تکمیل کرد و نگینی برای ورزش کشور است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: هزاران فرد پرتلاش در کارخانه فولاد مبارکه تلاش می‌کنند تا استقلال اقتصاد کشور را حفظ کنند، شرکت فولاد مبارکه در راستای مسؤولیت اجتماعی در بخش‌های مختلف کار می‌کند و در حوزه ورزش ورود کرده است.
وی با بیان این‌که باشگاه سپاهان ورزشکاران و قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی دارد، گفت: بیش از ۷۰ تیم ورزشی تحت پوشش باشگاه سپاهان در ۳۰ رشته ورزشی در بخش مردان و بانوان هستند.
ساکت خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که از گذشته وجود داشته است، بودجه مشخصی برای کل رشته‌ها در نظر گرفته شده است، محدودیت‌های خاصی داریم و باید در چارچوب‌های تعیین شده حرکت کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این‌که تلاش می‌کنیم از لحاظ زیرساخت‌ها شرایط حرفه‌ای را ایجاد کنیم، عنوان کرد: مجموعه باغ فردوس را داریم و کمپ صفائیه نیز برقرار است و قرار شده تجهیزات بیشتری داشته باشد و تمرینات تیم فوتبال بانوان از فردا در کمپ صفائیه آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که تاریخ سپاهان با وجود محرم نویدکیا گره خورده است، گفت: نویدکیا نقش رهبری و محوریت در پیش بردن سازمان تیم در زمان بازیکن را به خوبی ایفا می‌کردند؛ همه اعضای تیم که براساس اندیشه نویدکیا در تیم حضور دارند و همه وی را به عنوان نفر اول تیم می‌دانند.
ساکت در پایان گفت: همه هواداران سپاهان که متولد روز ۲ آبان ماه هستند با مراجعه به سایت سپاهان می‌توانند ثبت نام کنند و یادبودی از سپاهان به آن‌ها تقدیم می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴