تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۴۴۰۱۴۵
امام جمعه قشم گفت: رفع تحریم تسلیحاتی ایران پس از ۱۳ سال بنیه اقتصادی کشور را تقویت خواهد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به پایان تحریم تسلیحاتی ایران علیرغم تلاش‌های همه جانبه آمریکا برای تداوم آن، اظهار داشت: برداشتن تحریم 13 ساله ناجوانمردانه آمریکا علیه ملت ایران بود و نباید صرفا آن را برداشته شدن تحریم تسلیحاتی تلقی کرد.
امام جمعه قشم تصریح کرد: برداشته شدن این تحریم در حقیقت پیروزی این ملت بواسطه مقاومت و صبر در مسیر اهداف عالیه اسلامی است.
حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: ایران به برکت متخصصان بومی در سپاه و ارتش در سایه تحریم به خودکفایی 90 درصدی در حوزه تسلیحاتی دست یافته که الگویی برای سایر حوزه‌ها و تجلی شعار «ما می‌توانیم» می‌باشد.
وی اضافه کرد: فراهم آمدن امکان فروش تسلیحات ایرانی به سایر کشورها، ارز آوری و تقویت بنیه اقتصادی کشور از دستاوردهای رفع تحریم تسلیحاتی ایران به شمار می‌رود.
امام جمعه شهرستان قشم گفت: بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در رزمایش مشترک سپاه و ارتش با بکارگیری پیشرفته‌ترین تسلیحات تجلی یافت.
حجت‌الاسلام تارم افزود: این رزمایش نشان داد آسمان ایران اسلامی در اوج امنیت برای داخل قرار دارد و برای متجاوزان کاملا ناامن می‌باشد.
وی اظهار داشت: با توجه به ادبیات نامزدها در مناظرات و نشر ادبیات زشت در جامعه آمریکا، نتیجه انتخابات این کشور هر چه باشد فروپاشی آن را تسریع می‌کند.
دکتر تارم سند امنیت قضایی را گامی بسیار بلند در راستای امنیت قضایی و حقوق شهروندان دانست و افزود: اطمینان عمومی جامعه را پیرامون تامین حقوق‌شان تقویت کرده، موجب آرامش مردم خواهد بود.
امام جمعه شهرستان قشم عنوان کرد: نیروی انتظامی امروزه مُهر تائید و رضایت‌مندی ولی فقیه و فرمانده کل قوا را دریافت کرده است.
حجت‌الاسلام تارم با بیان اینکه امام حسن عسکری(ع) ویژگی‌های عصر غیبت و وظیفه مسلمانان در این عصر را به خوبی تبیین کرده‌اند، افزود: شناخت امام زمان(عج)، ترویج فرهنگ مهدوی و آماده‌سازی مقدمات ظهور از وظایف جامعه مهدوی است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰