تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۱۴۴
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان گفت: هم‌زمان با دهه وقف توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح احسان ماندگار بیش از ۱۵۰ بسته سبد کالای بین نیازمندان رودان از محل درآمد موقوفات این شهرستان انجام شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی سقایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در رودان اظهار داشت: هم‌زمان با دهه وقف  توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح احسان ماندگار بیش از ۱۵۰ بسته سبد کالای  بین نیازمندان رودان از محل درآمد موقوفات این شهرستان انجام شد.
وی افزود: این بسته‌های معیشتی در راستای لبیک به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان و در قالب در طرح کمک‌های مؤمنانه است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان ادامه داد: اوقاف و امور خیریه رودان نیز در راستای اجرای نیات واقفان، از محل عواید موقوفات نسبت به تهیه و توزیع بیش از ۱۵۰  بسته سبد کالا اقدام کرد که ارزش هر بسته بین ۲۰۰ تا ۳۰۰هزار تومان است.
سقایی عنوان داشت: این بسته‌های غذایی از محل درآمد و عوائد موقوفات حسینه شهید بهشتی معزآباد، حسینیه پامگ بیکاه و مسجد گشوئیه تهیه و با همکاری مرکز افق امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر رودان توزیع شد.
وی غبارروبی بقاع متبرکه بدون حضور افراد، اجرای طرح احسان ماندگار با توزیع بسته‌های حمایتی ویژه خانواده‌های نیازمند، تکریم از خادمان سلامت و نشست‌های تخصصی وقف را از جمله برنامه‌های هفته وقف در این شهرستان عنوان کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴