تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۴۰۱۳۷
دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از آغاز برگزاری ششمین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره ابوذر 30 آذرماه است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدحسین رضایی با اشاره به اقبال قابل توجه اهالی رسانه به جشنواره ابوذر اظهار کرد: در پنج دوره گذشته جشنواره با تلاش متولیان امر در جشنواره، و همه اصحاب رسانه‌ استان قم توانسته‌ایم به جایگاه شایسته ای در بین اهالی رسانه و در سطح استان دست پیدا کنیم.
دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با بیان اینکه رسیدن به این جایگاه را مرهون تلاش‌های همکاران و اصحاب رسانه استان و بویژه دبیر پنج دوره گذشته جشنواره ابوذر استان قم است، گفت: در حال حاضر، جشنواره به یکی از اصلی‌ترین رویدادهای رسانه‌ای استان قم تبدیل‌شده است.
وی با بیان مشخص بودن محورهای مختلف جشنواره ششم ابراز کرد: در جشنواره ششم بحث ارتقاء کیفی آثار را در نظر داشتیم و برنامه‌ریزی‌ها برای تولید محور شدن جشنواره انجام شده است.
رضایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه‌ریزی را برگزاری کارگاه های کاربردی در حوزه رسانه برشمرد و اظهار کرد: در صورت فراهم شدن شرایط و عبور از شرایط بحران کرونایی کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و با حضور اساتید خبره از سطح کشور برگزار خواهد شد.
دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم به بیان محورهای اصلی این جشنواره پرداخت و عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، روایت ایثار، جهاد شهدا و رزمندگان استان قم، بحران کرونا و عقلانیت دینی و آسیب‌های اجتماعی و تجربه‌های موفق مقابله با آن موضوعات بخش اصلی جشنواره هستند.
رضایی گفت: قالب‌هایی برای ارسال آثار به جشنواره ششم انتخاب‌شده که این قالب‌ها در حوزه‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس خبری، گزارش تصویری، گزارش ویدئویی، عکس نوشت و کاریکاتور می‌شوند که بخش آخر(عکس نوشت و کاریکاتور) به‌عنوان فعالیتی که در فضای مجازی انعکاس دارد در جشنواره ششم اضافه‌شده است.
وی مهلت ارسال آثاربه جشنواره ششم را 30 آذرماه سال 99 اعلام کرد و گفت: آثار ارسالی می‌بایست از دی‌ماه 1398 تا پایان آذرماه 1399 تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشرشده باشند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷