کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت مردم پشتوانه گران‌سنگ پلیس در ایفای مأموریت‌هاست

2 آبان 1399 ساعت 18:00

مدیرکل اجرایی ستاد فرمان امام (ره) در هرمزگان گفت: حمایت مردم در صحنه‌های مختلف با پلیس، تجربه گرانسنگی در ایفای مأموریت‌ها است.


به گزارش بلاغ به نقل ازمنوچهر دانشور با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی هرمزگان، هفته ناجا را به وی و تمامی کارکنان جان بر کف نیروی انتظامی تبریک گفت.
وی در این دیدار اظهار کرد: خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی پشتوانه معنوی گران سنگی است که کارکنان انتظامی استان هرمزگان بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهداء است.
مدیر کل اجرایی ستاد فرمان امام(ره) با اشاره به برقراری نظم و امنیت برای شهروندان که اصلی‌ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است، عنوان داشت: امنیت و حفظ آرامش موجود در جامعه را مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی هستیم که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا و در ادامه راه شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز نقش آفرینی می‌کنند.
دانشور خاطرنشان کرد: حمایت مردم از پلیس سرمایه ارزنده‌ای است که دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به آن بوده‌اند اما مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف، موجب خنثی شدن این توطئه‌ها شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 440130

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/440130/حمایت-مردم-پشتوانه-گران-سنگ-پلیس-ایفای-مأموریت-هاست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com