تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۰۱۳۰
مدیرکل اجرایی ستاد فرمان امام (ره) در هرمزگان گفت: حمایت مردم در صحنه‌های مختلف با پلیس، تجربه گرانسنگی در ایفای مأموریت‌ها است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمنوچهر دانشور با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی هرمزگان، هفته ناجا را به وی و تمامی کارکنان جان بر کف نیروی انتظامی تبریک گفت.
وی در این دیدار اظهار کرد: خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی پشتوانه معنوی گران سنگی است که کارکنان انتظامی استان هرمزگان بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهداء است.
مدیر کل اجرایی ستاد فرمان امام(ره) با اشاره به برقراری نظم و امنیت برای شهروندان که اصلی‌ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است، عنوان داشت: امنیت و حفظ آرامش موجود در جامعه را مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی هستیم که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا و در ادامه راه شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز نقش آفرینی می‌کنند.
دانشور خاطرنشان کرد: حمایت مردم از پلیس سرمایه ارزنده‌ای است که دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به آن بوده‌اند اما مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف، موجب خنثی شدن این توطئه‌ها شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴