تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۴۰۱۱۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بنا به تصمیم جلسه امروز، افرادی که هیچ بضاعتی ندارند و در تأمین آورده اولیه مسکن با مشکل مواجه می‌باشند نیز صاحب‌خانه می‌شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیدکمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته بنا داریم نیاز مسکن اقشار مختلف استان را در قالب‌های مختلف برطرف نماییم.
وی افزود: برنامه‌های تعریف‌شده برای جامعه مخاطب ما در هر حوزه متفاوت است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، اقشار آسیب‌پذیر، فرهنگیان، نیروهای نظامی، ایثارگران، بازنشستگان، خانه اولی‌ها، بدمسکن‌ها و غیره هرکدام در قالبی جداگانه صاحب مسکن می‌شوند.
افراد بی‌بضاعت خراسان‌جنوبی هم صاحب مسکن می‌شوند
میرجعفریان عنوان داشت: بنا به تصمیم جلسه امروز، افرادی که هیچ بضاعتی ندارند و در تأمین آورده اولیه مسکن با مشکل مواجه می‌باشند نیز صاحب‌خانه می‌شوند.
وی افزود: با استفاده از ظرفیت نهادهای حمایتی و تفاهم‌نامه‌های منعقدشده بین استانداری و نهادهای حاکمیتی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که این افراد از مسکن ارزان برخوردار شوند.
زمین‌های مورد نیاز طرح چگونه تأمین می‌شود؟
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مقرر شده زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح از املاک بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فراهم شود، اضافه کرد: بر اساس جمع‌بندی‌های صورت‌گرفته فرمانداران شهرستان‌های ۱۱ گانه استان مکلف شده‌اند که افراد واجد شرایط این طرح را شناسایی نمایند.
میرجعفریان ادامه داد: فهرست اسامی افراد واجد شرایط و لیست نهایی بعد از پالایش کامل در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد علوی قرار می‌گیرد تا مقدمات کار برای تأمین مسکن این افراد چیده شود.
 دریافت کمک بلاعوض برای صاحبخانه شدن
وی افزود: افرادی که در این طرح صاحب‌خانه می‌شوند، کسانی هستند که بنا به دلایلی نتوانسته‌اند از فرصت‌های ایجادشده جهت تأمین مسکن استفاده کنند لذا با بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای مختلف، مشمول دریافت کمک بلاعوض می‌شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان ساخت: این طرح بعد از جمع‌بندی نهایی و تنظیم شیوه‌نامه اجرایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد فاز اجرا می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴