تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۴۰۰۸۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از نیروی انتظامی در اجرای پروژه های بزرگ بویژه خط انتقال آب از آبشیرین کن به بندرعباس تصریح کرد، دستور فرمانده نیروی انتظامی در تسهیل اجرای این پروژه که نفع آن برای مردم بوده، قابل تقدیر است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازامین قصمی در این دیدار که به همراه معاونان و مدیران شرکت انجام شد، از نیروی انتظامی به عنوان مجموعه ای یاد کرد که رد پای آن همپای آب و فاضلاب در دورترین نقطه نیز دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره گشایش گر موانع اجرای پروژه های آبفا بوده است، افزود: فرماندهی انتظامی استان همواره آینده نگر بوده و ما در اجرای پروژه ها این نیرو را یک گام جلوتر از آن چه انتظار داشته، دیده ایم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از نیروی انتظامی در اجرای پروژه های بزرگ بویژه خط انتقال آب از آبشیرین کن به بندرعباس تصریح کرد، دستور فرمانده نیروی انتظامی در تسهیل اجرای این پروژه که نفع آن برای مردم بوده، قابل تقدیر است.
قصمی در ادامه به طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: پس از اجرای این طرح حوزه های تحت پوشش آبفا گسترش یافت که علیرغم همزمانی این طرح با فصل گرما و افزایش مصرف آب، با کمترین چالش مواجه شدیم.
وی ابراز امیدواری کرد، با اجرای برنامه های پیش رو آبفا، شاهد ارائه خدمات مطلوب تر به مردم استان هرمزگان باشیم.
در ادامه این نشست سردار غلامرضا جعفری فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان با قدردانی از تلاش های آب و فاضلاب هرمزگان در ارائه خدمات گفت: در ارزیابی هایی که ما داشته ایم، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان یک دستگاه خدمات رسان علیرغم خشکسالی و کم آبی، با کمترین معضل مواجه بوده و این حاصل یک تیم و مدیریت قوی است.
وی با بیان اینکه آبرسانی به دورترین نقطه استان کار آسانی نیست، افزود: مجموع اقدامات انجام شده نشان می دهد که شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از بنیه فنی قوی برخوردار بوده و بر اساس راهبردی که تعریف کرده است، پیش می رود.
سردار جعفری افزود: ما نیز در مجموعه پلیس راهبردهایی داریم که یکی از آنها  مردم داری و تعامل با نگاه هم افزایی است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴