روابط عمومی شهرداری شهر یاسوج به خبر مندرج شده در خبرگزاری فارس مبنی بر«دسته‌گلی از شورا و شهرداری یاسوج!؛ اینجا بلوار سردار «اورنگ» تنها شهید مدافع حرم!» واکنش نشان داد و جوابیه‌ای برای دفتر خبرگزاری ارسال کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی شهرداری شهر یاسوج به خبر مندرج شده در خبرگزاری فارس مبنی بر«دسته‌گلی از شورا و شهرداری یاسوج!؛ اینجا بلوار سردار «اورنگ» تنها شهید مدافع حرم!» واکنش نشان داد و جوابیه‌ای برای دفتر خبرگزاری ارسال کرد.
احتراما پیرو درج مطلبی با عنوان دسته گلی از شورا و شهرداری یاسوج مبنی بر اینکه بلوار شهید ستار اورنگ رها گردیده است در آن رسانه ، لذا  مقتضی است طبق  ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در آن پورتال خبری درج شود.
شهروندان گرامی توجه داشته باشند، رشادت ها، ایثار و شجاعت شهداء بالاخص شهید ستار اورنگ بر هیچ وجدان آگاه و چشم بینایی پوشیده نیست و در اینکه رسالت شهرداری همواره در بحث خدمات رسانی خاصه زیر ساخت ها، کارهای عمرانی و حتی مباحث فرهنگی می باشد، شک و شبهه ای هم نیست و قطعا فضاهای متعددی در سطح شهر وجود دارد که باید تامین بودجه و خدمات رسانی گردد، که البته بلوار شهید ستار اورنگ هم در اولویت قرار دارد. ضمنا علت تاخیر در ترمیم این بلوار تغییر و تحول در طرح اولیه از جمله احداث میدان، می باشد که انشاءالله به زودی در دست اقدام قرار می‌گیرد. 
مردم عزیز و ولایتمدار استحضار داشته باشند یکی از دغدغه های مهم مجموعه شهرداری یاسوج پرداختن به موضوعات فرهنگی بالاخص ارج نهادن به مقام والای شهدای گلگون کفن است که در همین راستا پروژه از حرم امام زاده عبدالله(ع) تا یادمان شهدای گمنام بعد از سه دهه با همکاری شهرداری یاسوج به جهت سهولت مسیر برای زیارت قبور شهیدان گمنام به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و به بهره برداری رسید.
همچنین بالغ بر ۸۰۰ تابلو در محله‌های مختلف شهر یاسوج که مزین به نام مطهر شهدا بودن به مرور زمان مخدوش گردیده بود ترمیم شد، لازم به ذکر می باشد در طول یک سال گذشته توسط کمیسیون نامگذاری و معابر بالغ بر ۵۰۰ معبر(خیابان و کوچه های شهر یاسوج) به نام مبارک شهداء نامگذاری گردید.
در آخر اشاره ای به گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج داشته باشیم که با توجه به اینکه تولیت آن مکان مقدس با شهرداری است همواره مراسمات مختلف مذهبی در آن مکان برگزار می شود.
ضمنا به همراه جوابیه تصاویری از اقدامات انجام شده در زمینه های تحت بحث خبر جهت انعکاس نیز ارسال شده است.
به امید آنکه اصحاب محترم رسانه نیمه پر لیوان که قطعا پرتر از نیمه خالی آن است را نیز ببینند چرا که همین امر موجب ترغیب بیشتر مسئولین می‌شود.
حجت‌الاسلام ایرج جمال سیرت مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج




 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴