تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۴۰۰۷۸
مسؤول بسیج سازندگی خوزستان گفت: پروژه ١٠٠ واحدی ساخت مسکن در ماهشهر برای تامین مسکن محرومان این شهرستان، خانواده‌‌های بی بضاعت و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال انجام است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسرهنگ یونس زبیدی، مسؤول بسیج سازندگی خوزستان در بازدید از پروژه ١٠٠ واحدی ساخت مسکن برای محرومان در شهرستان ماهشهر اظهار کرد: این طرح برای تامین مسکن محرومان این شهرستان، خانواده‌‌های بی بضاعت و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
وی افزود: این پروژه شامل ۱۰۰ واحد مسکونی، مدرسه و درمانگاه است که با همکاری بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همت جهادگران شهرستان ماهشهر در حال انجام است.
 مسؤول بسیج سازندگی ناحیه ماهشهر هم با اشاره به تلاش جهادگران گروه‌های جهادی برای ساخت این واحد‌های مسکونی بیان کرد: در این پروژه گروه‌های جهادی حوزه صاحب الزمان(عج)، حوزه طالقانی، حوزه امام علی(ع)، گروه جهادی شهر چمران، امام رضا(ع)، بندر امام(ره) و گروه جهادی عشایر در شهرستان ماهشهر برای این فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم شهرستان ماهشهر مشارکت دارند.
وی ادامه داد: تاکنون ۲۰ واحد مسکونی تکمیل و آماده افتتاح است و نیز پی ریزی سایر واحدها هم صورت گرفته است، این واحدهای مسکونی در نقاط محروم شهرستان ماهشهر ، شهرک طالقانی، شهر چمران، شهرک شهید رجایی، شهید مدنی و سربندر ساخته خواهند شد.
 پروژه ۱۰۰ واحدی ساخت مسکن برای محرومان شهرستان ماهشهر با مشارکت بسیج سازندگی خوزستان و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ساخت است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴