تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۰۶۳
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به اینکه کرونا 200 میلیارد تومان به مجموعه‌های ورزشی شهرداری خسارت وارد کرده است، گفت: در تلاشیم که انجام اکثر برنامه‌های ورزشی را به فضاهای باز منتقل کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازامیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا، مجموعه‌های ورزشی فعلاً تعطیل است و بر همین اساس تلاش کرده‌ایم که انجام برنامه‌ورزشی را به فضاهای باز منتقل کنیم.
وی افزود: 2 هزار و 200 پارک پایتخت جهت انجام ورزش همگانی آماده سازی شده است و در تلاش جهت توسعه این اقدامات هستیم.
محسنی اعلام کرد: از ابتدای شروع کرونا تاکنون 200 میلیارد تومان به شهرداری تهران و مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش آن خسارت وارد شده است. 
وی در ادامه از بازی فوتبال تیم کودکان کار پایتخت با پیشکسوتان تیم‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: این برنامه اخیرا با هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران صورت گرفت و در بهبود وضعیت روحی کودکان کار بسیار حائز اهمیت بود. 
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره سرانجام تهاتر زمین با سازمان ورزش در راستای واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌ها گفت: هنوز این موضوع محقق نشده و پیگیری‌ها در دست اقدام است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما