تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۴۰۰۵۷
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: موکب‌های مازندران با جمع‌آوری حدود 12 میلیارد تومان در بحث کمک‌های مومنانه، امسال 2میلیارد و 400 میلیون تومان برای ساخت صحن حضرت زینب(س) جمع‌آوری کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدحسن اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: مازندران دارای ۲۸ موکب است که از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با توزیع ماسک، کمک‌های مومنانه و در کنار آن توجه به عزاداری‌ها فعال بودند و طی این مدت خدمات برجسته‌ای ارائه کردند.
وی افزود: برپایی ایستگاه‌های سلامت و بهداشت با خدمات مختلف در سطح شهرهای مازندران با ارائه خدمات مختلفی از جمله توزیع ماسک‌، مواد ضدعفونی، توزیع دارو و انجام ویزیت، قرائت زیارت اربعین در روز اربعین، پویش مهربانی در بحث لوازم‌التحریر و کمک‌های مومنانه فعال بودند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان کرد: موکب‌های مازندران از ابتدای شیوع کرونا تا ماه مبارک رمضان بیش از ۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان برای مقابله با کرونا، تهیه مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک، لوازم بیمارستانی و کمک مومنانه جمع‌آوری کردند.
اصغری ادامه داد: از بعد از ماه مبارک رمضان تا پایان ماه صفر بیش از ۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در بحث کمک‌‌های مومنانه، سلامت، بهداشت و کمک به دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری کردند.
وی تصریح کرد: در کنار توزیع بسته‌های کمک مومنانه و سایر اقدامات، بحث جمع‌آوری نذورات برای ساخت صحن حضرت زینب(س) در دستور کار قرار داشته که تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در این زمینه جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه افزایش ۷ درصدی داشته است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴