نماینده ولی فقیه در مازندران:

عزت و امنیت کشور حاصل خون شهداست

تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۴۰۰۱۰
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهدا برای ما امنیت، عزت، شرافت و استقلال آوردند و اسلام را زنده کردند که این خدمت کم نیست، اگر شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی ها جلوی داعش این سگ‌های وحشی نمی‌ایستادند، قطعا وارد کشورمان می‌شدند و وضعیت مشابه با کشورهای همسایه داشتیم.
۰
plusresetminus
عزت و امنیت کشور حاصل خون شهداست
به گزارش بلاغ؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم هفتمین روز تدفین شهید رضا حاجی زاده در مصلای آمل برگزار شد گفت: اگر شهیدان مدافعان حرم یک جهاد کردند والدین شان دو جهاد و همسرانشان سه جهاد انجام دادند، از اینکه والدین راضی شدند جگرگوشه شان برای دفاع از اسلام به سمت خطر رود یک جهاد و از فراق صبر کردند جهاد دیگر است همسران علاوه بر این  فرزندان را نگهداری می کنند که یک جهاد محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ستاد کرونا باید هماهنگی داشته باشد، عنوان کرد: ستاد کرونا استان وضعیت را قرمز اعلام کرده و تاکید بر برگزار نشدن نماز جمعه ها داشته در حالی که شهرستان ها می گویند وضعیت شهر قرمز نیست نماز جمعه باید برگزار شود، البته ستاد کرونا زحمات زیادی می کشند اما باید هماهنگی وجود داشته باشد، چند روزی است بیش از سیصد نفر تلفات می دهیم.

نماینده ولی فقیه  استان مازندران  تصریح کرد: اگر بخواهیم یک انسان را قیمت بگذاریم و به ارزش واقعی افراد پی ببریم از سه راه امکان پذیر است، نخست بهایی است که افراد می دهند، اگر جایی بهای سنگینی برای متاعی می پردازند بهای سنگین نشان از قیمتی بودن آن است.

وی ادامه داد: دوم اینکه آن متاع چه فایده و نتیجه ای دارد و سومین راه پاسخ این سوال است که ویژگی هایی در آن متاع وجود دارد چیست.
لائینی بازده کار شهدا را ارزشمند خواند و اظهار کرد: شهدا برای ما امنیت، عزت، شرافت و  استقلال اوردند و اسلام را زنده کردند که این خدمت کم نیست، اگر  شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی ها جلوی داعش این سگ های وحشی نمی ایستادند، قطعا وارد کشورمان می شدند و وضعیت مشابه با کشورهای همسایه داشتیم.

وی با تاکید اینکه چه دستاوردی بهتر از امنیت و استقلال، خاظرنشان کرد: امریکا میلیاردها هزینه می کند، اما با وجود شهدای مدافع حرم برنده بازی ایران بود، بازده شهید برای ما ناموس، امنیت و و عزت ماست.

 نماینده ولی فقیه در استان مازندران  از سومین ویژگی قیمت گذاری یک متاع اشاره کرد و افزود:  امام علی ع می فرمود قمیت یک انسان به همت اوست، ویژگی های درون افراد است که می توان قدر و ارزش هر فرد را مشخص کرد، اینکه به چه چیزی اهمیت می دهد و مهم برای او چیست لذت های دنیای یا ارزش ها و ارمان های بالا تری دارد.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴