رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران خبر داد

لغو نماز جمعه دوم آبان‌ماه در 46 شهر مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۴۳۹۹۷۵
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران گفت: نماز جمعه دوم آبان‌ماه تنها در شهر سورک برگزار می‌شود و اقامه آن در 46 شهر دیگر استان لغو است.
۰
plusresetminus
لغو نماز جمعه دوم آبان‌ماه در 46 شهر مازندران
حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: فردا دوم آبان‌ماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در غالب شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس وضعیت ابتلا به کرونا، غالب شهرهای استان دارای وضعیت قرمز هستند.

انتظاری با بیان اینکه نماز جمعه فردا دوم آبان‌ماه در تمامی شهرهای با وضعیت قرمز برگزار نمی‌شود؛ تصریح کرد: نماز جمعه فردا در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان میاندرود(سورک) برگزار نمی‌شود.

وی متذکر شد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در صورت برگزاری نماز جمعه در هر یک از شهرهای استان، نمازگزاران باید با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،  ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴