اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه اعلام کرد: رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه اعلام کرد:
«آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر محمد محمدی ضمن دلجویی از این خانواده، بر پیگیری و برخورد قاطعانه با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به نحوه شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: این حادثه یک آزمون برای شهید بود که در آن سربلند بیرون آمد چرا که در مقابله با منکرایستادگی کرد و این ایستادگی موجب شهادتش شد.
آیت الله رئیسی افزود: این حادثه یک آزمون هم برای ماست که نگذاریم خون شهید پایمال شود. همکاران ما وظیفه دارند تعقیب مسببین این حادثه را با سرعت، دقت و در نظر گرفتن همه جوانب در دستور کار قرار داده و هم شما و هم مردم را در جریان این پیگیری قرار بدهند.
رئیس قوه قضائیه در پایان تاکید کرد: فساد و منکر ماندگار نیست و ماندگاری از آن حق است و ان‌شاءالله این شهید با سید الشهدا علیه السلام، علمدار امر به معروف و نهی از منکر محشور شود.»
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴