تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۳۹۸۳۰
مجموعه تلویزیونی «ایلدا» که از چهارم مهر ماه روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، فردا شب با پخش بیست و پنجمین قسمت به ایستگاه پایانی خواهد رسید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این سریال که اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹روایت شده است بازیگرانی از جمله مجید مظفری، پوریا پورسرخ، فاطمه گودرزی و جعفر دهقان ایفا نقش کرده اند.
بر اساس جدول پخش شبکه یک، امشب ـ ۳۰ مهر ـ قسمت ۲۴ و فردا پنجشنبه، اول آبان ماه قسمت ۲۵ و پایانی «ایلدا» نمایش داده می شود. جمعه ـ دوم آبان ماه ـ هم خلاصه قسمت های ۱۹ تا ۲۵ پخش می شود.
در برنامه «صبح بخیر ایران» روز سوم آبان نقد و بررسی سریال «ایلدا» با حضور کارشناسان پخش می شود.
شنبه ـ سوم آبان ماه ـ نیز یکی از قسمت های منتخب سریال «سرگذشت» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی روی آنتن می رود و از روز یکشنبه، ۴ آبان ماه اپیزود شش قسمتی «چادر گلدار» به کارگردانی سیدمحسن یوسفی از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه کنندگی احمد زالی بازپخش خواهد شد.
همچنین قرار است سریال ملودرام ـ جاسوسی «خانه امن» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی از شنبه (۱۰ آبان ماه) پخش شود.  
«خانه امن» روایتی از یک پرونده جاسوسی ـ امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را در ۵۰ قسمت روایت می کند.
حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما