کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آموزش آنلاین نرم‌افزار انسیس فلوئنت

30 مهر 1399 ساعت 17:05

انجمن علمی دانشجویی انرژی دانشگاه فردوسی مشهد دوره آموزشی آنلاین نرم‌افزار انسیس فلوئنت (ANSYS Fluent) را برگزار می‌کند.



به گزارش بلاغ، "بیان مفاهیم کلی CFD"، "تعیین میدان حل محاسباتی متناسب با شکل هندسی"، "نوع جریان و شرایط مرزی مساله"، "آشنایی با نحوه ایجاد هندسه‌های دو بعدی و سه بعدی"، "آشنایی با انواع شبکه و مش‌بندی میدان حل در نرم‌افزار Ansys Meshing"، "آشنایی با معیارهای بررسی کیفیت مش و راهکارهای بهبود آن"، "نحوه بلاک‌بندی هندسه جهت آماده سازی برای شبکه بندی سازمان یافته"، "چگونگی بررسی کیفیت شبکه و بهبود آن به خصوص در شبیه‌سازی جریان لایه‌ مرزی"، "شبیه‌سازی جریان در لوله و کویتی با درپوش متحرک"، "معرفی مدل‌های توربولانسی و شبیه‌سازی جریان‌های آشفته"، "معرفی انواع مکانیزم‌های انتقال حرارت و شبیه‌های مسائل حرارتی"، "شبیه‌سازی مسائل گذرا"، "شبیه‌سازی جریان حول اجسام دوار" و... از جمله سرفصل‌های این دوره است که در دو بخش مبانی کلی و مسائل کاربردی آموزش داده می‌شود.
این دوره با همکاری گروه مهندسی توربو برگزار می‌شود و پیش‌نیاز آن گذراندن درس مکانیک سیالات است.
علاقه‌مندان تا یکشنبه 5 آبان فرصت دارند برای ثبت‌نام به آدرس https://idpay.ir/fluent-993 مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با آی‌دی @amir2salari در ارتباط باشند.
زمان کلاس بعد از اتمام فرآیند ثبت‌نام با توافق شرکت کنندگان و مدرس دوره نهایی خواهد شد.
 


کد مطلب: 439827

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439827/آموزش-آنلاین-نرم-افزار-انسیس-فلوئنت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com