تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۸۲۶
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استیضاح رئیس جمهور مناسب حال کشور نیست گفت: هر زمان که مسئولان ما قصد مذاکره با آمریکایی‌ها را داشتند آنها فشار بیشتری وارد کردند.
۰
plusresetminus
استیضاح رئیس جمهور در شرایط فعلی مشکلی را حل نمی‌کند/مسئولان با پرهیز از حاشیه مشکلات مردم را حل کنند
آیت‌الله علی معلمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: اظهارنظرهای نامربوط و حاشیه‌ساز موجب تنش و دوقطبی‌سازی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به فکر برطرف کردن مشکلات جامعه باشند، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان برای سرگرم ساختن جامعه مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند که زمینه‌ساز بگو و مگوهای سیاسی می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وعده‌هایی که مسئولان دولتی به مردم داده بودند عملی نشد و این خلف وعده‌ها مشکلات زیادی را در کشور ایجاد کرد.

معلمی با بیان اینکه طرح استیضاح رئیس جمهور درحال حاضر مناسب کشور نیست گفت: باتوجه به اینکه فرصتی تا پایان کار ریاست جمهوری نمانده این طرح شاید نتواند مشکلات موجود را برطرف کند.

وی تاکید کرد: لازم است رئیس جمهور در اظهارنظرهای خود دقت کافی را داشته باشد تا موجب عصبانیت دیگران نشود و همچنین نمایندگان مجلس و افراد مختلف باید وضع موجود را تحمل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم در سختی زیاد هستند یادآورشد: "روحانی" زمانی که دولت را تحویل گرفته بود قیمت دلار چهار هزار تومان بود اما هم‌اکنون حدود 30 هزار تومان است که این افزایش نرخ‌ها سبب التهاب در جامعه می‌شود.

معلمی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ سودی به نفع ملت ایران ندارد اظهارکرد: هر زمان که مسئولان ما قصد مذاکره با آمریکایی‌ها را داشتند آنها فشار بیشتری وارد کرده و سطح توقع خود را افزایش دادند که این موضوع به یک تجربه تبدیل شده اما متاسفانه هنوز برخی‌ها از آن درس نگرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲