کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حکم تأیید شورای شهر نکا بر انتخاب خود؛

موسی خلیلی شهردار جدید نکا شد

30 مهر 1399 ساعت 17:11

شورای اسلامی شهر نکا که پس از عزل سیدمهدی احمدی، موسی خلیلی را به عنوان سرپرست شهرداری نکا برگزیده بود با تأیید انتخاب خود به ادامه فعالیت خلیلی این بار به عنوان شهردار جدید نکا رأی داد تا بیش از پیش عزم خود برای ساماندهی امور بر زمین مانده شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن را نمایش دهد.


به گزارش بلاغ، حدود دو هفته قبل بود که با تأیید عزل سیدمهدی احمدی از سمت شهردار نکا از سوی کمیته انطباق این شهرستان، شورای اسلامی نکا به سرعت با تشکیل جلسه فوق‌العاده در فاصله زمانی 24 ساعت موسی خلیلی را به عنوان سرپرست جدید این نهاد مهم مدیریت شهری برگزید.

گمانه‌زنی‌های فراوانی به منظور معرفی گزینه‌های مطلوب برای بر عهده گرفتن مسئولیت شهرداری نکا مطرح بود و افراد دور و نزدیکی برای تصدی این منصب مطرح می‌شدند تا شانس خود را برای شهردار شدن امتحان کرده ‌باشند.

البته در این مدیت فضای رسانه‌ای سنگینی نیز از سوی رسانه‌های استان با همکاری شبکه‌های اجتماعی در حمایت از شهردار سابق نکا در سطح این شهر در راستای فشار هرچه بیشتر بر شورا وجو داشت تا جایی که گمانه‌زنی‌ها از شکستن رأی شورای شهر و حتی کمیته انطباق استان وجود داشت تا احمدی به هر نحوی دوباره بر صندلی ریاست بنشیند.

اما با همه این تفاسیر در جلسه امروز بعدازظهر شورای اسلامی شهر نکا که به صورت علنی برگزار شد اکثریت کامل هر هفت نفر اعضا بر نظر قبلی خود که خلیلی را برای سرپرستی برگزیده بود، مهر تأیید زده و به صورت رسمی وی را به عنوان شهردار جدید نکا برگزیدند.

اعضای شورا در این جلسه انتخاب شهردار از بدنه شهرداری باوجود گزینه‌های متعدد بیرونی را اصلی‌ترین اولویت خود برای انتخاب خلیلی دانسته و تخصص، سابقه، جوانی و سکونت را از دیگر دلایل انتخاب وی به عنوان شهردار نکا از سوی اعضای شورای شهر نکا اعلام شد.

به نظر می‌رسد شورای اسلامی شهر نکا باوجود همه انتقادات و فشارهایی که در این مدت بر خود دیده در تلاش است تا در ماه‌های باقی‌مانده تا پایان عمر کاری این دوره هرچه سریعتر شهر را از وضعیت رکود پروژه‌های شهری که چند سالی است گرفتار آن شده خارج سازد.

امید است این اتفاق آرا برای انتخاب جوانترین شهردار ادوار شهر نکا حداقل تا پایان عمر این شورا به همین صورت و با حمایت کامل از منتخب خود ادامه یابد چراکه این چند ماه نیز اگر بنابر کار و خدمت باشد خود شامل چند 100 روز می‌شود و می‌توان کارهای بسیاری را صورت داد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 439823

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439823/موسی-خلیلی-شهردار-جدید-نکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com