کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واگذاری ۹۲۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران تا پایان دولت

30 مهر 1399 ساعت 9:05

فرماندار شهرستان رباط کریم با تأکید بر تسریع در روند پروژه و افتتاح ۹۲۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران در شهر پرند گفت: دستگاه‌های متولی با تمهیدات در نظر گرفته شده و همت شبانه‌روزی باید تمام تلاش خود را برای پیشرفت فیزیکی این پروژه به کار بندند تا پیش از به پایان رسیدن دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.


به گزارش بلاغ به نقل ازنظام ملکشاهی فرماندار رباط‌کریم روز سه‌شنبه در نشستی اظهار کرد: ایثارگران بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ضرورت دارد نسل امروز به ویژه جوانان با روحیه ایثارگری آزادگان بیش از پیش آشنا شوند.
وی در ادامه با تأکید بر تسریع در روند پروژه و افتتاح ۹۲۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران در شهر پرند گفت: کلنگ طرح اقدام ملی ایثارگران در فاز صفر پرند در شهریور ماه سال جاری با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسؤولان استانی به زمین زده شد و بنا شد طی برنامه‌ریزی انجام شده، در سال ۱۴۰۰ افتتاح و تحویل خانواده ایثارگران شود. 
فرماندار رباط‌کریم ادامه داد: مطلوب است دستگاه‌های متولی با تمهیدات در نظر گرفته شده و همت شبانه‌روزی، تمام تلاش خود را برای پیشرفت فیزیکی این پروژه به کار بندند تا پیش از به پایان رسیدن دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.
ملکشاهی در ادامه با اشاره به این که این تعداد واحد تنها جوابگوی تعداد محدودی از ایثارگران خواهد بود، افزود: با صحبت‌های انجام شده و پیش‌بینی‌های لازم، تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم با همکاری شرکت عمران پرند، بنیاد شهید و دیگر دستگاه‌های متولی در یکی از فازهای شهر، قطعه زمینی برای سکونت ۲ تا ۳ هزار نفر دیگر از ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا قرار دهیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439692

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439692/واگذاری-۹۲۴-واحد-طرح-اقدام-ملی-مسکن-ایثارگران-پایان-دولت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com