تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۳۹۶۸۸
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر گفت: یک‌هزار دانش آموز در سطح شهرستان فاقد گوشی هوشمند بوده که با استفاده از پتانسیل خیرین شهرستان تعدادی گوشی هوشمند تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرضا نوریزاده شامگاه گذشته در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: شبکه شاد بدون هزینه اینترنت و به‌صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان منطقه قرار دارد.
وی افزود: یک‌هزار دانش آموز در سطح شهرستان فاقد گوشی موبایل و تبلت هستند که ۱۵۰ دستگاه تبلت و گوشی با مساعدت همکاران فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیون ریال تهیه و در اختیار تعدادی از دانش آموزان فاقد گوشی و تبلت هوشمند قرار گرفته است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر از خیرین شهرستان در خصوص ورود به مساله تهیه تبلت و گوشی دانش آموزی تشکر کرد.
وی به ارتقاء پذیرفته شدگان کنکور سراسری در شهرستان نیز اشاره کرد و اذعان داشت:در کنکور امسال ۷ نفر رتبه زیر هزار و ۶نفر رتبه زیر ۲۰۰ را در سطح شهرستان کسب کردند.
نوریزاده تشریح کرد: هر مدرسه از وضعیت خود در شورای اطلس آموزشی برای برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری و مجازی تصمیم گیری خواهد داشت و افرادی که فاقد تبلت و گوشی هستند جزوات تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر به برنامه‌های تربیتی و پرورشی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: علی‌رغم شیوع کرونا با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، بیشترین شرکت کننده در مسابقات استانی از شهرستان مشگین شهر بوده است.
کنترل بیماری کرونا با افزایش استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی
حسین شریفی، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: وضعیت شهرستان مشگین شهر همچنان قرمز است.
وی افزود: از زمان شروع بیماری کرونا در شهرستان مشگین شهر، تعداد یک‌هزار و ۴۲۲ نفر در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری بوده‌اند که از این تعداد ۵۷ نفر فوتی مثبت کرونا و ۳۴ نفر مشکوک به کرونا و ۱۹ نفر فوتی منفی کرونا ثبت گردیده است.
وی تاکید کرد: تا به امروز  ۴۰ نفر بستری در بیمارستان مورد درمان قرار گرفته‌اند و در بین این افراد بدحال نیز مشاهده می‌شود.
شریفی تصریح کرد: خوشبختانه استفاده از ماسک در سطح شهرستان و معابر عمومی در چند روز اخیر افزایش یافته ولی در صورت استفاده همگانی و بیش از ۸۰درصدی مردم از ماسک روند کنترل بیماری کرونا از وضعیت قرمز به نارنجی و سفید اتفاق می‌افتد.
تجلیل از نفرات برتر آزمون سراسری در مشگین شهر
صمدی، فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه ۲۸ نفر از
 دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری امسال در رشته‌های ریاضی و فیزیک، تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان انگلیسی رتبه زیر یک‌هزار را کسب نموده‌اند با حضور در منازل آنان از این دانش آموزان تجلیل خواهد شد.
وی هدف از این اقدام را ترغیب و تشویق سایر دانش آموزان برای موفقیت در آزمون سراسری سال‌های آینده دانست و افزود: با توجه به اینکه شهرستان مشگین شهر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد کماکان مدارس تعطیل بوده و ارائه خدمات آموزشی به‌صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی انجام شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴