کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو مجلس خبرگان رهبری:

برخی افراد حتی امام معصوم را مصادره به مطلوب می‌کنند/نسخه‌پیچی ناصحیح سبب ذلت و خواری می‌شود

30 مهر 1399 ساعت 11:44

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی افراد حتی امام معصوم را مصادره به مطلوب می‌کنند گفت: نسخه‌پیچی ناصحیح سبب ذلت و خواری است.


به گزارش بلاغ، آیت‌الله علی معلمی در سومین مرحله نهضت کمک مؤمنانه فریدونکنار اظهارکرد: مردم شهرستان فریدونکنار از ابتدای انقلاب تاکنون آداب و رسوم دینی و مذهبی خود را به‌صورت سنتی و با فریاد امام راحل در سایه نهضت انقلاب ادامه دادند.
 
وی خاطرنشان کرد: شهید حاج حسین بصیر و شهدای دیگر شاخص فریدونکنار هستند که در ماجرای دفاع از حرم با شهادت شهید عابدینی‌ها دوباره نام این شهرستان درخشید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: افرادی که در جامعه بحث‌هایی درخصوص مذاکره و سازش با استکبار جهانی و آمریکا مطرح می‌کنند باید بدانند صلحی که امام حسن مجتبی(ع) با طاغوت زمان خودشان داشتند درس عبرتی برای آیندگان است که نباید به طاغوت زمان اعتماد کرد.

معلمی یادآور شد: درحالی که معاویه با امضای عهدنامه با امام حسن مجتبی(ع) تعهد داده بود که به امام علی(ع) اهانتی و به شیعیان این امام بزرگوار تعرضی صورت نگیرد اما با خارج شدن از کوفه در جمع سپاهیان خود اعلام کرد که تعهدات داده شده را زیر پا می‌گذارد که باید ما از این وقایع تاریخی درس عبرت بگیریم.

وی با اشاره به اینکه فعل امام و کلام امام حجت شرعی است، تاکید کرد: در یک مقطعی امام معصوم ما به ظاهر متارکه جنگ می‌کند اما برخی افراد برای اینکه مصادره به مطلوب کنند از آن به تعبیر صلح یاد می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امامان معصوم در مقاطع مختلف با طاغوت زمان خود مواجهه متفاوتی داشتند گفت: ما در تاریخ می‌بینیم که گاهی امام معصوم در برابر طاغوت تا ظهر عاشورا می‌ایستد، گاهی هم مقاومت امام معصوم تا زندان هارون ادامه پیدا می‌کند، گاهی هم امام معصوم به ناچار در کنار مامون قرار می‌گیرد.

معلمی با اشاره به اینکه شناخت موقعیت با امام معصوم و در زمان غیبت با نائب امام معصوم است اظهارکرد: به غیر از آن‌ها فرد دیگری حق ندارد برای مردم نسخه ذلت و خواری بپیچد.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مردم و مسئولان فریدونکنار در نهضت کمک مومنانه بسیار خوب بوده و این شهرستان از لحاظ فرهنگی با شهرهای مجاور تفاوت دارد و از نظر بنیه دینی و اعتقادی قوی برخوردار است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 439673

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439673/برخی-افراد-حتی-امام-معصوم-مصادره-مطلوب-می-کنند-نسخه-پیچی-ناصحیح-سبب-ذلت-خواری-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com