مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

وجود 91 پروژه نیمه‌کاره ورزشی در مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۷۱
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ۹۱پروژه نیمه کاره در حوزه ورزش در استان وجود دارد، گفت: تکمیل پروژه ها سخت است و باید بخش خصوصی در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.
۰
plusresetminus
وجود 91 پروژه نیمه‌کاره ورزشی در مازندران
به گزارش بلاغ، حسن رنگرز در  دیدار با امام جمعه آمل به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: کرونا باعث تعطیلی اماکن ورزشی شده و امکان ورزش کردن را سلب کرده است، بسیاری دچاره مشکل شده اند، با توجه به اقلیم و جغرافیا زدن پیست تندرستی، پارک های ساحلی و مانند آن می تواند فعالیت های فیزیکی را افزایش دهد که باعث ارتقای سطح ایمنی بدن می شود .

وی با بیان اینکه ۹۱پروژه نیمه کاره در حوزه ورزش در مازندران وجود دارد، عنوان کرد: تکمیل پروژه ها سخت است، باید بخش خصوصی در این حوزه سرمایه گذاری کنند، اما متاسفانه قوانین طولانی و دست و پا گیر است و سرمایه گذار در میانه راه می ماند در اینجاست که چه خوب است خیرین در ورزش ورود پیدا کنند و ورز ساز یا ورزشی یار داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: یکی از دغدغه های جدی که در حوزه سخت افزاری وجود دارد، عدم وجود زیرساخت ها در حوزه بانوان است که بیشترین نقش را در سلامت خانواده ایفا می کنند و در قهرمان پروری  نقطه عطفی بشمار می رود که کمتر دیده شده است.

وی در خصوص سرانه ورزشی مازندران اظهار کرد: سرانه ورزشی مازندران یک متر است در حالی که سرانه ورزشی  باید دو متر باشد و با نقطه ایده آل فاصله داریم.

امام جمعه آمل نیز افزود: افزایش بیماری ها به سبب کم تحرکی، نگران کننده است.

حجت‌الاسلام مرتضوی ورزش همگانی باید در جامعه ترویج پیدا کند، ورزش هم می تواند بر بستر فضای مجازی پیگیری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴