تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۳۹۶۷۰
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح رئیس جمهور، نه تنها هیچ گره‌ای از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد، بلکه فضا را برای جولان سودجویان و محتکران و افرادی که چشم دیدن توسعه انقلاب اسلامی را ندارند، باز خواهد کرد.
۰
plusresetminus
استیضاح رئیس جمهور کمکی به حل مشکلات نمی‌کند/لزوم وحدت قوای سه‌گانه برای بهبود معیشت مردم
محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در پاسخ به این سوال که آیا شما در شرایط فعلی و در چند ماه به برگزاری انتخابات آتی، موافق استیضاح رئیس جمهور هستید؛ اظهار کرد: بنده نه تنها مخالف استیضاح از رئیس جمهور در شرایط فعلی هستم بلکه با طرح سوال از رئیس جمهور نیز مخالفم.

وی افزود: چرا که با توجه به شرایط فعلی کشور و مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، آنچه در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد وحدت بین قوا، همدلی و همفکری درون هر یک از قوا است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید با حداکثر بهره‌وری از حداقل منابع موجود در شرایط تحریم، با هم افزایی و تقویت همه آن چپزهایی که داریم بتوانیم گره از مشکلات مردم باز کنیم.

 عضو مجمع نمایندگان مازندران، ادامه داد: آن چیزی که مهم است این است که در شرایط فعلی، استیضاح رئیس جمهور و سوال از رئیس جمهور، نه تنها هیچ گره‌ای از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد، بلکه فضا را برای جولان سودجویان و محتکران و افرادی که چشم دیدن توسعه انقلاب اسلامی را ندارند، باز خواهد کرد.

محسنی بندپی با طرح این سوال که شما فرض کنید که رئیس جمهور از سمت خود کناره‌گیری کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؛ تصریح کرد: برخی از نمایندگان مجلس، روش مناسبی را در پیش نگرفته‌اند و توهین به دولت، توهین به وزاء، خارج شدن از مدار اخلاق و دور شدن از ابزارهای قانونی برای بررسی عملکرد مدیران در قوه مجریه، اوضاع را نه تنها بهتر نخواهد کرد بلکه وخیم‌تر نیز خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما مجلس اکنون باید چه سیاست و راهکاری را در پیش بگیرد؛ اعلام کرد: آنچه که اکنون مهم است آن است که مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانینی که به تقویت معیشت مردم کمک می‌کند مثل بسته‌های اقتصادی که مطرح شده و مثل برخی فعالیت‌های دولت که در شرایط کرونایی حال حاضر کشور به نوعی متوقف شده است، می‌شود با جابه‌جایی در تبصره‌های قانون برنامه بودجه سال 99 می‌توان کمک کرد به معیشت مردم و از طرفی دیگر می‌تواند با کمکی که دیپلماسی پارلمانی دولت و جمهوری اسلامی ایران در پیش می‌گیرد می‌تواند عملا کمک کنند تا پول‌های بلوک‌شده جمهوری اسلامی ایران به ویژه در کشورهای همسایه و مسلمان ما، آزاد شود که خود این امر، بسیار کمک کار شرایط فعلی خواهد بود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن چیزی که همه ما به خوبی می‌دانیم این است که استیضاح رئیس جمهور و یا سوال از رئیس جمهور، در شرایطی که حداکثر دشمنی‌ها و تحریم‌ها را از طرف امریکا داریم و شرایط اقتصادی مملکت که به واسطه ویروس منحوس کرونا در حالت بحرانی رسیده است، کمکی نخواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲