تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۶۵
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس بنای تعامل را با دولت دارد گفت: لازم است رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور دغدغه داشته باشد.
۰
plusresetminus
رئیس جمهور پاسخگوی مشکلات مردم باشد/مجلس بنای تعامل با دولت را دارد
مهدی سعادتی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: درحال حاضر کشور دچار وضعیت بسیار نابسامان اقتصادی رو به رو است که ما نمایندگان در مواجهه با مردم نمی‌توانیم پاسخگوی مشکلات آن‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: گرانی‌های لجام گسیخته، عدم نظارت دولت، رها کردن کشور، عدم کارآیی برخی وزارت‌خانه‌ها، سوءمدیریت، نبود دغدغه برای گره گشایی مشکلات مردم، عدم صرف وقت برای مسائل اصلی و عدم حضور در بین مردم از جمله مواردی بوده که رئیس جمهور ما به آن مبتلا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: متاسفانه رئیس جمهور ما حدود هشت ماه است که به بهانه ترس از مبتلا شدن به بیماری کرونا از زندگی شخصی و جلسات دولتی بیرون نرفته که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معیشت، مسکن، خودرو و بسیاری از مسائل دیگر کشور در وضعیت بحرانی قرار دارد گفت: درحالی که مجلس یازدهم بنای تعامل با دولت را داشته و دارد اما آنچیزی که اکنون مشاهده می‌شود تحمل را بسیار سخت کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تاکید کرد: باتوجه به وظایفی که در قانون اساسی برای رئیس قوه مجریه مشخص شده و ایشان باید هر سال یک بار درباره عملکرد خود، سوالات و دغدغه‌ها به نمایندگان مجلس گزارش دهند اما ایشان به بهانه‌های مختلف از حضور در مجلس امتناع می‌کنند.

سعادتی با بیان اینکه نمایندگان نسبت به ملاحضات منطقه‌ای و مشکلات موجود توجیه هستند، ادامه داد: مجلس با خویشتن‌داری چندین بار اقدام به تذکر، طرح سوال و فراخوان رئیس جمهور کرده اما ایشان هیچ دغدغه‌ای برای منافع نظام، مردم و منویات رهبری ندارند که در این شرایط باید تصمیمی مطابق با منافع ملی صورت گیرد.

وی اظهارکرد: بسیاری از نمایندگان به این جمع بندی رسیدند که راهی به غیر از استیضاح رئیس جمهور باقی نمانده و البته چند گزینه دیگر هم وجود دارد که در دست بررسی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: البته باید پیش‌بینی‌های لازم درخصوص اینکه پس از استیضاح رئیس جمهور چه تیمی سکان مسئولیت کشور را بر عهده می‌گیرد که راه ایشان را نرود صورت گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی به‌دنبال قهرمان‌سازی رئیس جمهور هستند تصریح کرد: برجام نافرجام و مشکلات شدید اقتصادی حاصل این دولت بوده اما با این حال بسیاری از اصلاح طلبان و عناصر فتنه حامی دولت هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲