تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۶۰
سرپرست فرمانداری سوادکوه نیروی انتظامی را به عنوان یک نماد امنیتی و اجتماعی نام برد و به وظیفه مهم نیروی انتظامی که ایجاد نظم و امنیت اشاره کرد.
۰
plusresetminus
نیروی انتظامی نماد اقتدار و حافظ امنیت اجتماعی است
به گزارش بلاغ، عین‌الله طالبی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سوادکوه بمناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت با نام نیروی انتظامی همواره همراه است، واژه امنیت در تمام صحنه ها کاربرد دارد، امنیت اجتماعی،روانی،کسب و کار در تمام حوزه ها امنیت حائز اهمیت است.
 
وی با اشاره به حدیث نعمتان مجهولتان الصحه و الامان، دو نعمتند که قدرشان مجهول است، افزود:تا زمانی که این دو نعمت گران بها را داریم قدر دان آن نیستیم،به عنوان مثال  تا قبل از وجود ویروس کرونا قدردان سلامتی  خود نبودیم، اما امروز که حسرت یک دست دادن ساده، صله رحم با  دوستان را بر دل داریم، درک می‌کنیم چه نعمت بزرگی از ما سلب شده است. 
 
سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه بیش از هفت ماه است که به کارزار کرونایی رفته‌ایم که ابتدا فقط در حد یک اسم بود ولی امروز برای خود اسم و رسمی یافته و سلامتی تک تک افراد جامعه را تحت الشعاع قرار داد، گفت: با نگاهی به کشورهای همسایه نشان می‌دهد خاور میانه با حضور داعش و وهابیون، حضور صهیونیست و امریکا شرایط را ناامن کرده است، اما کشور ما در امنیت کامل بسر می‌برد.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه آنجایی که مرد از خانه خارج می‌شود، زن از خانه خارج می‌شود، جوان و فرزند از خانه خارج می‌شوند بدون اینکه خاطرجمع باشند که دوباره به خانه بر خواهند گشت؛ خیابان، کوچه و بیابان ناامن است، حوادث در انتظار شهروندان است؛ آنجایی که انسان‌ها در داخل خانه‌ی خودشان احساس ناامنی می‌کنند، انسان می‌فهمد امنیت چقدر مهم است، ایجاد و استقرار این امنیت، در کشور  را نتیجه تلاش سبز پوشان انتظامی، نیروهای اطلاعات، سپاه و نیروهای نظامی دانست.
 
طالبی، نیروی انتظامی را به عنوان یک  نماد امنیتی و اجتماعی نام برد و به وظیفه مهم  نیروی انتظامی که ایجاد نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: این نیرو در بین مردم حضور دارد و رفتار اجتماعی نیروی انتظامی در جامعه و برخورد آنها با مردم زیر ذره بین نگاه کشورهای بیگانه قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه جز شهرستان‌های برتر استان در حوزه امنیت است و جرائم خشن  در آن وجود ندارد،  اظهار داشت:این امنیت با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و هماهنگی اعضای شورای تامین  به دست آمده است.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه با اشاره به وسعت سرزمینی شهرستان و تعداد زیاد روستاها  و شهرها  همچنین شغل اکثر مردم که دامدار ی و کشاورزی است ادامه داد: برقراری امنیت با این شرایط کار مشکلی است ،شهرستان دارای روستاهایی است که شش ماه از سال خالی از سکنه است که نیاز به نظارت و پایش مداوم   دارد با توجه به کمبود نیرو کل شهرستان به خوبی پوشش داده می شود  و امنیت به طور کامل برقرار است.
 
طالبی با بیان اینکه محور سوادکوه یک محور ترانزیتی است که انتظامی،راهور در این محور خدمات ملی ارائه می دهند تصریح کرد:در فصل سرما،تعطیلات حضور پرسنل نیروی انتظامی در کنار خانواده کم رنگ اما در محور سوادکوه در محل خدمت   بسیار پر رنگ است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه هفت ماه از زمان  درگیری کشور  با بیماری منحوس کرونا می‌گذرد، افزود: از ساعت اولیه این جنگ نابرابر نیروی انتظامی حضور داشته، کرونا فقط کادر درمان را درگیر نکرد بلکه اقشار مختلفی از جمله نیروی انتظامی با جدیت در بحث پیشگیری و مبارزه با کرونا ورود یافته و در کنار مدافعان سلامت مبارزه تلاش بی وقفه‌ای دارند.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان اجرای طرح امنیتی در شهرستان  را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: اجرای طرح های امنیتی، شهرستان را برای اراذل و اوباش ناامن کرده است و نیروی انتظامی در اجرای این طرح ها و کشفیات موفق عمل کرده است.
 
*بالاترین سرمایه نیروی انتظامی رضایت‌مندی مردم
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه نیز بالاترین سرمایه نیروی انتظامی را رضایت‌مندی مردم برشمرد و اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که نیروی انتظامی در تزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
 
عبدالله اکبری امنیت مردم را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: تا پای جان برای  حفظ امنیت شهرستان جان فشانی  خواهیم کرد.در در بحث حفظ امنیت مردم با کسی معامله نخواهیم کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه بالاترین مدال ما این است که ما سرباز خط ولایت هستیم اظهار داشت: در حالی که کشورهای همسایه در تلاطم بسر می برد کشور ما در امنیت کامل قرار دارد؛در برقراری امنیت و شناسایی و دستگیری مختل کنندگان نظم و امنیت  در کنار نیروی انسانی قانون مند از تجهیزات و فناوری بهره می‌بریم.
 
وی رویکرد نیروی انتظامی را افزایش قدرت پیشگیری بیان کرد و گفت: اولویت ما پیشگیری انتظامی است و بر آن هستیم سطح تخلفات و پرونده ها را کاهش دهیم ،سعی خواهیم کرد با فرهنگ سازی مناسب  میزان ارتکاب  جرائم را به پایین ترین سطح ممکن برسانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴