تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۳۹
ضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نباید همه فکر و ذکر خود را به غرب معطوف کنند تا شاید آبی از غربی‌ها برای ما گرم شود که تا به الان نیز اینگونه نبوده؛ بنابراین برای گذر از این وضعیت اقتصادی باید به توانمندی‌های داخلی تکیه داشته باشیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسید محمد مولوی با اشاره به اینکه گره زدن حل مشکلات کشور به غرب هیچ دستاوردی برای ایران در برنخواهد داشت، گفت: رهبر معظم انقلاب در زمان انعقاد برجام بارها به تیم مذاکره کننده،  بی‌اعتمادی به غرب را متذکر شده بودند که اگر به فرمایشات حضرت آقا توجه می‌کردند وضعیت اقتصادی کشور به این شکل نمی‌افتاد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولانی در داخل کشور وجود دارند که منفعل عمل می‌کنند و یا اینکه متوجه مسائل و مشکلات نیستند؛ چرا که بخش اعظم مشکلاتی که بوجود آمده به دلیل عدم اتکا به مردم و توانمندی‌های داخلی بوده، زیرا اگر به این ظرفیت‌ها توجه و اعتماد می‌شد تحریمها ی دشمن بی‌اثر می‌شدند.
 
وی به انفعال برخی از سیاسیون در مقابل آمریکا اشاره و تاکید کرد: عقب نشینی در مقابل آمریکا معنایی ندارد؛ بنابراین هرچه در مقابل ایالات متحده موضع انفعال وجود داشته باشد قطعا مواضع جدیدتری را علیه کشور وضع خواهند کرد پس آقایانی که به دنبال این هستند تا شاید آمریکا برای ما کاری کند باید دست از خیال‌بافی بردارند.
 
این نماینده مردم در ادامه افزود: اساسی‌ترین راهکار برای از بین بردن تحریم‌های ظالمانه دشمن تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان خواهد بود که محقق شدن این مهم همت و اراده مسئولان را می‌طلبد.
 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما