تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۳۶
سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: تست کرونای «سیدرضا صالحی‌امیری» بعد از دیدار با یکی از قهرمانان مثبت شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازافکارنیوز، «کیکاووس سعیدی» دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بعد از ملاقات صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و مدیران این کمیته با یکی از قهرمانان نام‌آور کشورمان که تست کرونایش مثبت اعلام شد، جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش صالحی امیری مثبت شد.
وی افزود: خوشبختانه وضعیت جسمانی وی خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهد بود.
 
سعیدی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیکاری کرونا، صالحی امیری حضور دایمی و فعالی در راستای پیگیری چالش‌ها و مشکلات فدراسیون‌ها داشتند و هیچ‌گاه عرصه را خالی نکرده و نخواهند کرد و کماکان مسایل را پیگیری خواهند کرد.
 
وی در پایان گفت: سال بسیار حساسی را سپری می‌کنیم که می‌بایست اقدامات لازم برای آماده‌سازی کاروان و پیگیری امور فدراسیون‌ها انجام شود. به هیچ  عنوان نمی‌توان فعالیت‌های کمیته را تعطیل کنیم و ناچاریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امور مربوطه را در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش پیگیری کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲